easyuse emailadres al in gebruik

Janoost

Forumlid
22 nov 2017
21
4
6
77
Hallo ,
ik heb easyuse gehad in kodi 16 ,door problemen met mijn pc ben ik het helaas kwijt geraakt en nu kun je gratis ditzelfde pakket installeren op een ander aparaat ook met kodi 16 en dat is goed gelukt maar ik heb nu het probleem dat ik de melding krijg dat mijn emailadres al gebruikt is. wie kan mij vertellen hoe ik het email adres kan verwijderen en op het andere aparaat weer te gebruiken (ik hoop dat ik deze vraag heb mogen stellen) wie kan mij helpen??
 
ik heb nog niet zolang kodi en ga dan ook niet verder met easyuse, maar hoop leuke programma's e.d. te vinden op kodi ,ik heb inmiddels kodi 17.1 geinstalleerd. en hoop dat iemand mij wat leuke ideeen kan geven
 
  • Like
Reacties: Lex
ik heb nog niet zolang kodi en ga dan ook niet verder met easyuse, maar hoop leuke programma's e.d. te vinden op kodi ,ik heb inmiddels kodi 17.1 geinstalleerd. en hoop dat iemand mij wat leuke ideeen kan geven
Wij zitten vol met leuke ideeën
 
  • Like
Reacties: ateam278 en Spinix
bedankt voor de populaire-add-ons, en wil hier ook mee aan de slag.
ik wil ze graag hebben op mijn android tv waar ik kodi 17 op heb geinstalleerd.
nu is mijn vraag hoe installeer ik deze .,zoals ik al had vermeld is kodi helemaal nieuw voor mij.
groeten Jan
 
bedankt voor de populaire-add-ons, en wil hier ook mee aan de slag.
ik wil ze graag hebben op mijn android tv waar ik kodi 17 op heb geinstalleerd.
nu is mijn vraag hoe installeer ik deze .,zoals ik al had vermeld is kodi helemaal nieuw voor mij.
groeten Jan
Zelf aan de slag is beter en als je er wat meer over leest lukt het vast wel: Je hebt nu Kodi 17.1 inmiddels is er Kodi 17.6 die update kan je eerst uit de Google Playstore halen: Met de stap voor stap screens: lukt het je vast wel populaire add-ons te installeren. Zie ook https://kodi-forum.nl/threads/handige-kodi-sites-op-het-internet.4741/
 
  • Like
Reacties: Spinix
hoi, ik ben vandaag even aan het stoeien geweest met kodi en met de populaire Add-Ons.
even puzzelen en dan kom je er wel uit ,maarrrrr
dan ga ik ze installeren en als ik ze start dan krijg ik een fout (wat voor fout wordt niet gemeld) en dan moet ik het log kontroleren .
nog even voor de duidelijkheid: heb een android tv van Sony en daar kodi 17.6 geinstalleerd en onbekende bronnen ingeschakeld.

wat moet ik doen en wat is er fout gegaan
groeten Jan

---- Automatisch samengevoegde dubbelpost ----

ik hoop dat ik nog een foutmelding mag geven n.l. wat is een IPTV fout?
vraag ik ook teveel op een dag
 
Laatst bewerkt:
hoi, ik ben vandaag even aan het stoeien geweest met kodi en met de populaire Add-Ons.
even puzzelen en dan kom je er wel uit ,maarrrrr
dan ga ik ze installeren en als ik ze start dan krijg ik een fout (wat voor fout wordt niet gemeld) en dan moet ik het log kontroleren .
nog even voor de duidelijkheid: heb een android tv van Sony en daar kodi 17.6 geinstalleerd en onbekende bronnen ingeschakeld.
wat moet ik doen en wat is er fout gegaan groeten Jan
ik hoop dat ik nog een foutmelding mag geven n.l. wat is een IPTV fout?
vraag ik ook teveel op een dag
Welke add-ons heb je geinstalleerd en bij welke add-ons krijg je die foutmelding? Je maakt geen gebruik van IPTV, maar bij welke add-on krijg je die melding? Ben je wel met een schone Kodi begonnen of heb je dit geinstalleerd in dezelfde kodi waar de restanten van Easyuse nog in stonden? Dan beter Kodi eerst verwijderen zodat je met een schone versie begint: via instellingen > apps > kodi app verwijderen.
Het is niet nodig een dubbel topic te maken met dezelfde vraag: https://kodi-forum.nl/threads/nieuw-met-kodi.6549
 
Hallo,
Bij de add-ons IPTV (xtream codes IPTV) en bij movie4k.to. heb ik de fouten , Ik ben met een schone Kodi begonnen want ik had easyuse op mijn computer en daar verwijderd en ben nu bezig op mijn Android TV.
Ik weet niet of ik de goede add-ons heb uitgekozen maar je moet toch ergens beginnen
Misschien moet ik alsnog eerst Kodi verwijderen en opnieuw installeren.
En kan ik IPTV installeren?
Wat betreft de dubbele topic, ik dacht dat mijn bericht verwijderd was,maar weet nu dat ik gewoon moet wachten op een reactie van jullie
 
Hallo,
Bij de add-ons IPTV (xtream codes IPTV) en bij movie4k.to. heb ik de fouten , Ik ben met een schone Kodi begonnen want ik had easyuse op mijn computer en daar verwijderd en ben nu bezig op mijn Android TV.
Ik weet niet of ik de goede add-ons heb uitgekozen maar je moet toch ergens beginnen
Misschien moet ik alsnog eerst Kodi verwijderen en opnieuw installeren.
En kan ik IPTV installeren?
Wat betreft de dubbele topic, ik dacht dat mijn bericht verwijderd was,maar weet nu dat ik gewoon moet wachten op een reactie van jullie
Zijn beide geen bekende add-ons. Als je onbekende add-ons probeert heb je grote kans dat ze niet werken of niet meer werken en dat je dus allerlei foutmeldingen krijgt. Je kan je beter beperken tot de bekende add-ons die momenteel populair zijn: https://kodi-forum.nl/threads/goede-vervangers-voor-covenant.5685/ Dus probeer bijvoorbeeld de nieuwere Placenta, Incursion en Neptune Rising: .
Een IPTV add-on heeft alleen maar zin als je bij een provider daar een abonnement voor hebt: https://kodi-forum.nl/forums/iptv-reviews.88/ En ook daar kan je dan beter een bekende App of Kodi add-on voor gaan gebruiken: https://kodi-forum.nl/threads/iptv-pvr-simple-client-kodi-17-instellen.1404/ of kijk hier https://kodi-forum.nl/forums/tutorials.61/
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Spinix
goedenmorgen,
ik ben weer met een schone kodi begonnen en heb o.a. de volgende add-ons geinstalleert nu zonder problemen.
en nu is mijn vraag hoe kan ik verder,want er zijn veel opties ,zoals b.v favorieten en kun je de add-ons apart zetten in de katogorien zoals in het menu (als ik het zo even mag noemen) en add-ons waar een roze beschreven vak bij staat die kun je wel gewoon installeren? en hoe zie je wat legale en ilegale add-ons zijn?
en kan ik ergens een handleiding vinden voor kodi 17.6 om zelf ook wat uit te zoeken.
ik hoor graag van jullie
groeten Jan
 
goedenmorgen,
ik ben weer met een schone kodi begonnen en heb o.a. de volgende add-ons geinstalleert nu zonder problemen. en nu is mijn vraag hoe kan ik verder,want er zijn veel opties ,zoals b.v favorieten en kun je de add-ons apart zetten in de katogorien zoals in het menu (als ik het zo even mag noemen) en add-ons waar een roze beschreven vak bij staat die kun je wel gewoon installeren? en hoe zie je wat legale en ilegale add-ons zijn? en kan ik ergens een handleiding vinden voor kodi 17.6 om zelf ook wat uit te zoeken. ik hoor graag van jullie groeten Jan
Dat is vaak het beste met een schone Kodi beginnen. Probeer het aantal Add-ons een beetje te beperken tot wat je echt gebruikt. Welke bedoel je met "add-ons waar een roze beschreven vak bij staat"? "legale en ilegale add-ons": Een internet abonnement is legaal, maar niet alles wat op internet staat is legaal. Hier vind je wel wat info: https://kodi-forum.nl/threads/heb-ik-nu-wel-of-niet-een-vpn-nodig-binnen-bijvoorbeeld-kodi.4383/ De standaard skin Estuary is wat lastig om in te delen. Je kan eventueel een andere eenvoudige skin kiezen, bijvoorbeeld: A Confluence ZEITGEIST by axbmcuser daar even naar beneden scrollen voor het nieuwste zip bestand, momenteel skin.aczg-3.0.86.zip. Add-ons install from zip file. Daarna wijzigen skin of via Instellingen > Interface > Skin de skin wijzigen naar A Confluence ZEITGEIST. Kodi is zo uitgebreid dat het niet eenvoudig is daar een handleiding voor te maken. Dus inderdaad zelf op zoek gaan. Op dit forum staan veel Tutorials https://kodi-forum.nl/forums/tutorials.11/ en hier .
 
In het roze vak staat bijvoorbeeld .>>>de repository waar je deze add-on uit wilt installeren (Kodisrael) heeft niet echt een goede reputatie omdat deze repository veel oude en niet werkende add-ons bevat. Kies indien mogelijk voor een andere repository waar je deze add-on uit kunt installeren. ,<<<<< kun met deze vermelding rustig installeren?
ik hoop dat ik duidelijk ben.
en jullie zeggen om geen ilegale add-ons te installeren ,maar hoe kun je dat zien? dat ze ilegaal zijn. en ik ga even verder puzzelen
hoop niet dat ik teveel vraag,

Jan
 
In het roze vak staat bijvoorbeeld .>>>de repository waar je deze add-on uit wilt installeren (Kodisrael) heeft niet echt een goede reputatie omdat deze repository veel oude en niet werkende add-ons bevat. Kies indien mogelijk voor een andere repository waar je deze add-on uit kunt installeren. ,<<<<< kun met deze vermelding rustig installeren?
ik hoop dat ik duidelijk ben.
en jullie zeggen om geen ilegale add-ons te installeren ,maar hoe kun je dat zien? dat ze ilegaal zijn. en ik ga even verder puzzelen
hoop niet dat ik teveel vraag,

Jan
Ok, ja die waarschuwing staat op ZoWerktKodi. Zo'n minder betrouwbare repository kan mogelijk onbedoeld ook andere add-ons op jouw mediaspeler gaan bijwerken en kan dan foutmeldingen veroorzaken. Is dus een waarschuwing en op eigen risico. Volgens mij wordt er niet gesproken over "illegale add-ons" maar wel over "legale content streamen". Zowel Google, Youtube als diverse Kodi add-ons kunnen streams vinden die illegaal zijn. Het gaat dan om illegale content. Voor films kan je naar de bioscoop gaan of die kan je legaal kopen of een abonnement nemen bij Netflix of een andere legale dienst.
 
Goedenmiddag,
Ik kom er niet achter hoe ik add-ons in favorieten krijg , ben al aan het kijken geweest in de vragen maar kom er niet uit. bij favorieten wordt vermeld<<U kunt elk item uit media weergaven toevoegen aan deze lijst met het contextmenu>> ik heb alles geprobeerd maar voor een beginner is er nog veel te leren.

Groeten Jan

Ik heb nog een vraag en die had ik bij de vorige vraag moeten stellen...
Wat is het beste om mee te werken met kodi
op je android tv of op je pc of kun je beter een box kopen en zo ja wat zouden jullie me aanraden en waar te kopen.

Graag hoor ik van jullie
 
Ik kom er niet achter hoe ik add-ons in favorieten krijg
Add-ons zelf kunnen niet in de favorieten (Of je moet de add-on Super favourites installeren) wel kun je sub-items zoals films of categorieën toevoegen aan de favorieten. Dit doe je door de OK toets lang ingedrukt te houden op het item dat je in de favorieten wilt en in het pop-up menu "Aan favorieten toevoegen" kiezen.

Wat is het beste om mee te werken met kodi
op je android tv of op je pc of kun je beter een box kopen en zo ja wat zouden jullie me aanraden en waar te kopen.
Als jouw Android TV een beetje snel werkt kun je Kodi prima op je TV installeren. Vaak zijn TV's niet zo snel en kun je dus beter een aparte box kopen:
https://kodi-forum.nl/threads/top-10-tv-boxen-van-dit-moment.3235/
 
Goedenmiddag,
Het is mij snel gelukt om films in favorieten te zetten en bij versie 17,6 is dat simpel ,maar je moet het wel eerst even weten.
Wat betreft de aanschaf van een box, nou ik ga eerst verder met mijn Sony android tv en die is best wel snel vindt ik.
Is er de mogelijkheid om je eigen film/muziek materiaal in kodi te zetten en hoe kan ik dat doen ??
Graag hoor ik het van jullie
Groeten Jan
 
Hallo, Afgelopen zondag had ik nog een schrijven gestuurd over kodi maar nog niets van gehoord.
Misschien niet opgemerkt door jullie.
Graag hoor ik nog iets van jullie
Groeten Jan