Video’s toevoegen aan topics?

Slikt

VIP
1 mei 2017
1.500
987
216
Een suggestie, nu kan ik bijlages (afbeeldingen) toevoegen aan een topic maar mis af en toe de mogelijkheid om video’s toe te voegen welke je maakt met je phone oa. Kan deze optie evt toegevoegd worden?
 
Ik zie dat @Andre19721972 wel eens video's bijsluit om zijn verhaal te verduidelijken.
Of bedoel je dit niet Slikt?
 
Bedoel idd rechtstreeks zoals je nu ook afbeeldingen kunt toevoegen.
 
Dan denk ik dat @Spinix hier ff in moet haken...
Meen dat het wel kan met html codes op de site (dit moet de beheerder dan aanpassen)

Maar dit kan dan de server weer extra belasten....

Dus filmpje via YouTube uppen en dan hier weer linken is de meest makkelijke/lichte manier...

Deed vroeger ook wel eens filmpjes /foto's uppen via gratis sites... (in mn nieuwsgroepen verleden zat op meerdere sites )

Filmpje uploaden via een (gratis) site.. Die genereert een link en die post je dan hier... Maar weet niet of dit hier werkt op die manier..

Via YouTube werkt het natuurlijk zowiezo
 
  • Like
Reacties: Slikt
Bedoel idd rechtstreeks zoals je nu ook afbeeldingen kunt toevoegen.
Ik zal de beheerder van ons forum via sociale media benaderen of hij eventueel dit tekort in onze systemen kan verhelpen .
 
  • Like
Reacties: Slikt
Ik zal de beheerder van ons forum via sociale media benaderen of hij eventueel dit tekort in onze systemen kan verhelpen .
Hmm @LeX kun je zelf niet ff in de codes duiken van de site?
Paar aanpassingen hier en daar en we zijn klaar voor de toekomst...
 
  • Like
Reacties: Slikt en Lex
Kom op @LeX onderschat je eigen capaciteiten niet he...

Je houd de boel maar mooi draaiende.. ?

Die rode knop op je toetsenbord is alleen voor uiterste noodgevallen... Fiod of brein...
Neem aan dat @Spinix je goed geïnstrueerd heeft natuurlijk ...

Toetsenbord + scherm uit het raam gooien wist je internet sporen niet he....
 
Een suggestie, nu kan ik bijlages (afbeeldingen) toevoegen aan een topic maar mis af en toe de mogelijkheid om video’s toe te voegen welke je maakt met je phone oa. Kan deze optie evt toegevoegd worden?
Excuses voor de late reactie. Video's uploaden heb ik vanaf het begin der tijden al geblokkeerd omdat dit teveel schijfruimte en bandbreedte kost. Voor video's uploaden kun je het beste YouTube gebruiken.

Dat is nu juist de reden dat ik van alle knopjes moet afblijven van de baas ?‍♂️
Haha, wat fijn dat je zo goed luistert ?