Video addons

Rachidayous

Actief
1 okt 2017
28
3
6
30
Wat is op dit moment de meest werkende video addon? Ik gebruik zelf de exodus 8 en magic dragon maar die heeft geen ondertiteling en kan je ook niet handmatig instellen??
 
Addic7ed voor series
Opensubtitles by Opensubtitles voor series en films
Subscene voor series en films (Engels)
Podnapisi voor series en films (wel registreren)
 
Had gisteren gezien dat Jor-El een update had gekregen, en gebruikt nu een andere urlresolver.
Je moet een dubbele (re)autorisatie van rd doen. Nu zie ik bij de bronnen allemaal torrent staan?
Maar wel goede 4K/1080p 7.1 streams met gelijk de juiste NL subs, dus werkt wel goed.
Wat is jullie ervaring?
 
Wat addon gebruik je er apart bij voor de ondertiteling?

Opensubtitles?
Podnapisi?
Subscene?

Ik gebruik dus alleen exodus en magic dragon

En ondertiteling van opensubtitles.org en podnapsi.

Maar magic dragon heeft zoveel ondertitels staan maar niet voor de film zeld die draait en als je handmatig zoeken drukt dan vind hij niks
 
En voor welke film zoek je de ondertiteling dan?
Als je bij een nieuwe film zoekt kan het natuurlijk wezen dat de ondertiteling er simpelweg nog niet is. Opensubs. podnapsi. Subscene. Addicted7. Zijn de gangbare sub addons. Staan ze er niet op bij deze addons dan ga je ze ook zeker niet vinden.
 
En voor welke film zoek je de ondertiteling dan?
Als je bij een nieuwe film zoekt kan het natuurlijk wezen dat de ondertiteling er simpelweg nog niet is. Opensubs. podnapsi. Subscene. Addicted7. Zijn de gangbare sub addons. Staan ze er niet op bij deze addons dan ga je ze ook zeker niet vinden.

Ohh dat kan hoe voer je de filmnaam in alleen de naam of datum ook?
 
Bij ons zijn de (manueel) subs steeds beschikbaar.
Eerst ook eens kijken bij de interne subs van de film, soms is nl ook beschikbaar.
Alleen de naam van de film ingeven is voldoende.
Post automatically merged:

En vandaag weer terug naar af met Jor-El, geen torrents meer en minder resultaten?
Mag ik de Private API Token aanvinken en ingeven, zie foto?
You must be registered for see images attach
 
Laatst bewerkt:
Zoek dit filmpje op in YouTube, die geven de nieuwste addons van 2019 weer, waaronder ook de Seren addon.

TOP 5 NEW STREAMING ADDONS JANUARY 2019 OFFICIAL SOURCES

Ik kan ook de link tonen maar ik weet niet of dit toegestaan is.