Opgelost Video Library scraper voegt niets meer toe ....

erikkie_B

Actief
9 sep 2019
29
13
6
58
Na 2 nieuwe video's te hebben toegevoegd en de bibliotheek te hebben willen bijwerken blijkt dat de nieuwe niet worden toegevoegd.

Het verwijderen van bestanden en het daarna opschonen van de bibliotheek werkt wel ..... na meerdere nieuwe toevoegingen hetzelfde.

Oude worden wel opgeschoond, maar nieuwe niet toegevoegd. Ik heb dit zowel bij de Universal scraper als bij the standaard Tmbd.

Ook de test versie op mijn laptop vertoond dezelfde problemen.

Wat mij ook is opgevallen, normaal kan ik in " gebeurtenissen" een overzicht zien van video's die hij niet heeft kunnen toevoegen, deze is vreemd genoeg leeg ... het lijkt dus wel of hij wel zoekt naar titels, maar op een of andere manier mijn bestanden niet als speelfilm ziet ... wel staan er in gebeurtenissen muziek video's die hij niet kan vinden. Zelf zoek ik het probleem dus daar, maar vreemd genoeg heb ik daar eigenlijk niets veranderd.


Heeft iemand anders dit ook ? weet iemand wat ik fout doe ?

**** edit update

inmiddels heb ik ook behoorlijk veel gelezen op het kodi us forum, het is toch wel een algemeen probleem. Een user heeft het zelfs over van 5 videos slechts 1 gevonden. Men heeft het zelfs over een oudere scraper (python) die zelfs zonder update een stuk beter werkt. Ook is er een update file geplaatst voor de 2 nieuwere. Echt vat krijg ik er nog niet op ... laatste post over deze issues is van 6 Oktober.


grtz

eric
 
Laatst bewerkt:
Na 2 nieuwe video's te hebben toegevoegd en de bibliotheek te hebben willen bijwerken blijkt dat de nieuwe niet worden toegevoegd.

Het verwijderen van bestanden en het daarna opschonen van de bibliotheek werkt wel ..... na meerdere nieuwe toevoegingen hetzelfde.

Oude worden wel opgeschoond, maar nieuwe niet toegevoegd. Ik heb dit zowel bij de Universal scraper als bij the standaard Tmbd.

Ook de test versie op mijn laptop vertoond dezelfde problemen.

Wat mij ook is opgevallen, normaal kan ik in " gebeurtenissen" een overzicht zien van video's die hij niet heeft kunnen toevoegen, deze is vreemd genoeg leeg ... het lijkt dus wel of hij wel zoekt naar titels, maar op een of andere manier mijn bestanden niet als speelfilm ziet ... wel staan er in gebeurtenissen muziek video's die hij niet kan vinden. Zelf zoek ik het probleem dus daar, maar vreemd genoeg heb ik daar eigenlijk niets veranderd.


Heeft iemand anders dit ook ? weet iemand wat ik fout doe ?

**** edit update

inmiddels heb ik ook behoorlijk veel gelezen op het kodi us forum, het is toch wel een algemeen probleem. Een user heeft het zelfs over van 5 videos slechts 1 gevonden. Men heeft het zelfs over een oudere scraper (python) die zelfs zonder update een stuk beter werkt. Ook is er een update file geplaatst voor de 2 nieuwere. Echt vat krijg ik er nog niet op ... laatste post over deze issues is van 6 Oktober.


grtz

eric

en Item mag closed worden. er is een nieuwe update gekomen en deze zou na 24 UUR weer helemaal oke moeten zijn. zojuist opnieuw een update gedaan en ..... jawel alles wordt weer gevonden... nu slechts 0.3 % niet gelukt :)

gevalletje case closed :)
 
  • Like
Reacties: Lex en Arjan E.
Mijn films staan op een NAS, die wordt benaderd door een Android TV via WiFi met 32MB geheugen en een PC bedraad verbonden met het modem.
Dat zijn dus twee versies van Kodi 18.9. Op de PC worden alle 5.372 films gevonden en opgenomen in de Library met acteurs en fanart.
Op de Android TV stopt het bij 5.061 films. Als ik in files naar een niet geïndexeerde film ga die op de PC wel, maar op de TV niet is gevonden en ik selecteer om in de Library op te nemen krijg ik meteen als antwoord "geen informatie gevonden", terwijl die informatie op de PC wel is gevonden.
De instellingen op de TV en PC zijn hetzelfde, inclusief het gebruik van IMDB. Ik kan de film wel afspelen en ook subtitles opvragen.
Waarom stopt Kodi met informatie opvragen? Wie heeft een oplossing.