Video Tutorial 1 : Taal & Ondertiteling (opensubtitles.org) instellen Kodi 17

12 mrt 2016
1.395
806
216
44
Hier mijn eerste video tutorial die ik heb gemaakt om taal en ondertiteling in te stellen in Kodi 17 Krypton

You must be registered for see medias

Als je alle stappen volgt dan zou je er uit moet kunnen komen ;)

Meer tutorials volgen nog

Laat even weten of je iets aan de tutorial hebt gehad

Fransalmighty
 
Knap stukje werk Frans .. inderdaad goed bezig .
Heb de hele video tot aan het einde bekeken, maar vooral ook geluisterd naar de muziek! Man wat heb jij een fantastische muzieksmaak :p
 
  • Like
Reacties: fransalmighty
Mooi hoor !! Goed bezig !
Thanx man ik maak ook nog een video tutorial voor iptv met jou tool erbij komt nog wordt vervolgd ik denk dat video tutorials beter zijn dan de gewone ;)
Knap stukje werk Frans .. inderdaad goed bezig .
Heb de hele video tot aan het einde bekeken, maar vooral ook geluisterd naar de muziek! Man wat heb jij een fantastische muzieksmaak :p
Hahaha ik zei toch kom maar op met die verzoekjes heb er nog een paar van je in staan die zal ik ook gebruiken :p
 
  • Like
Reacties: Lex en Plenkske
Graag gedaan...maar van zelf uitzoeken leer je wel het meeste hé;) maar ben blij dat het je is gelukt

Fijn weekend
 
Hier mijn eerste video tutorial die ik heb gemaakt om taal en ondertiteling in te stellen in Kodi 17 Krypton

You must be registered for see medias

Als je alle stappen volgt dan zou je er uit moet kunnen komen ;)

Meer tutorials volgen nog

Laat even weten of je iets aan de tutorial hebt gehad

Fransalmighty
Maar bij mij loopt het nog niet helemaal goed, kom er wel achter.
 
En wat is mijn username wachtwoord wet ik maar moet ik dus email als username of hoe?
Alvast bedankt
ondertussen gevonden voor automatische ondertiteling
Ik heb er alles aan ingesteld maar ben nu echt an vertwijfeling aan toe de 16.1 versie was bij mij al alles voor installeert pfff.
 
En wat is mijn username wachtwoord wet ik maar moet ik dus email als username of hoe?
Alvast bedankt

Ik heb er alles aan ingesteld maar ben nu echt an vertwijfeling aan toe de 16.1 versie was bij mij al alles voor installeert pfff.
je moet eerst even naar de site van opensubtitles.org gaan en daar een accountje aanmaken met die gegevens log je dan in maar dit kan pas zodra je een mailtje dan hebt gehad van opensubtitles.org
 
Hallo Frans
Volgens mij Is het gelukt.
Dankjewel voor je moeite.
Maaaaaar nu vraagt die elke keer in het programma zelfs welke sub server ik zou kiezen.
Naardat ik heb negeert heb loopt het op eens zonder dat ik het moest uitzoeken welke!

Achteraf ben ik ook dom geweest en te gehaast met registreren, heb mij eerst bij jullie registreert en daarna pas bij sub, dus het komt zo als altijd of meestal in het leven weer goed.
Bedankt en ik hoop dat mij jullie snappen.
Groeten Wolfgang Ulrich
 
  • Like
Reacties: fransalmighty
fijn dat het is gelukt ....beetje met een omweg maar ja belangerijkste is dat het werkt

en ik snap je wel hoor :p