Video Tutorial 2 : Addons installeren met Addon Installer (Indigo addon) (Exodus,Phoenix) Kodi 17

12 mrt 2016
1.395
806
216
44
Hier mijn tweede video tutorial die ik heb gemaakt om Addons te installeren met Addon Installer (Exodus,Phoenix) in Kodi 17 Krypton...De addon installer zit nu tegenwoordig in de Indigo addon

You must be registered for see medias

Als je alle stappen volgt dan zou je er uit moet kunnen komen ;)

Meer tutorials volgen nog

Laat even weten of je iets aan de tutorial hebt gehad

Fransalmighty
 
Laatst bewerkt:
Alle stappen netjes gevolgd, maar krijg een foutmelding op Castaway. Check log oid.... Bekend probleem?
 
Het klopt dat sommige addons het niet doen probeer het over 1 a 2 weken nog eens het wil nog wel eens voorkomen dat ze het dan wel doen
 
  • Like
Reacties: Kajero1973
Hier mijn tweede video tutorial die ik heb gemaakt om Addons te installeren met Addon Installer (Exodus,Phoenix) in Kodi 17 Krypton...De addon installer zit nu tegenwoordig in de Indigo addon

You must be registered for see medias

Als je alle stappen volgt dan zou je er uit moet kunnen komen ;)

Meer tutorials volgen nog

Laat even weten of je iets aan de tutorial hebt gehad

Fransalmighty
Top video en zeer duidelijke uitleg.... hartelijk dank Frans!
 
  • Like
Reacties: fransalmighty
best een hele heldere uitleg zo, maar ik kom niet verder dan dat ik fusion tvaddons moet instaleren maar dan krijg ik een melding van "gedeeld op afstand, kan niet verbinden met netwerkserver " dan houd het voor mij op, ik ben niet zo goed in dit soort dingen, kan je mij hiermee helpen wat ik moet doen ??
alvast mijn dank hiervoor.
 
Hier mijn tweede video tutorial die ik heb gemaakt om Addons te installeren met Addon Installer (Exodus,Phoenix) in Kodi 17 Krypton...De addon installer zit nu tegenwoordig in de Indigo addon

You must be registered for see medias

Als je alle stappen volgt dan zou je er uit moet kunnen komen ;)

Meer tutorials volgen nog

Laat even weten of je iets aan de tutorial hebt gehad

Fransalmighty
Heel erg bedankt voor je tutorial! Hij was erg duidelijk en heb erg veel aan gehad!,

Groetjes!!!
 
Hier mijn tweede video tutorial die ik heb gemaakt om Addons te installeren met Addon Installer (Exodus,Phoenix) in Kodi 17 Krypton...De addon installer zit nu tegenwoordig in de Indigo addon

You must be registered for see medias

Als je alle stappen volgt dan zou je er uit moet kunnen komen ;)

Meer tutorials volgen nog

Laat even weten of je iets aan de tutorial hebt gehad

Fransalmighty

Hi, hoe kan je een locatie verwijderen in file manager "remove/delete source"?
 
In file manager op de locatie gaan staan die je wilt verwijderen en dan of je muisknop of de ok knop van je afstandsbediening ingedrukt houden en dan idd remove/delete source
 
ok, die site/repo ligt er dus uit voor onbepaalde tijd. Deze tutorial zal dan dus ook niet werken totdat die site weer up is of dat er een andere repo/site in de lucht komt.