Video Tutorial 3 : Real-Debrid account aanmaken en instellen in Exodus Kodi 17

Jan Smit zou inderdaad blijvend hersenletsel hebben opgeleverd, dus daar heb je mazzel bij :)
 
Sinds mijn nieuwe box werkt Realdebrid ook lekker, geen sloom laden de series / videos. Ben echt dik tevreden wat een mooi beeld :happygroup:
 
whhhhhhhhhhhhaaaahhaha :) , krijg ineens trek in appelsap

spinix als je vanavond gaat zuipen en dat gele bier ziet, denk eens aan patries !
 
  • Like
Reacties: Plenkske
sinds vandaag kodi op mijn apple tv gezet plus creative tv box. ook dit maar eens proberen binnenkort. frans geld dit ook voor series zoals walking dead of ?
 
ja hoor kan bij elke build die je installeert ;)
ben bijna met de mijne klaar hou het forum maar in de gaten :p
 
Hier mijn derde video tutorial die ik heb gemaakt om een Real-Debrid account aan te maken en in te stellen in Exodus in Kodi 17 Krypton

You must be registered for see medias

Als je alle stappen volgt dan zou je er uit moet kunnen komen ;)

Meer tutorials volgen nog

Laat even weten of je iets aan de tutorial hebt gehad

Fransalmighty
Misschien domme vraag. Maar wat is voordeel van deze tutorial?
 
ja wat een domme vraag zeg hahaha
nee met een real debrid account krijg je je series en films meestal in de hoogst mogelijke kwaliteit qua beeld en geluid...is de moeite waard
Zo makkelijk kom je er niet mee weg @fransalmighty

1.Hoezo meestal ,en waarom niet altijd de hoogst mogelijke kwaliteit
2.Graag een uitgebreide lijst van addons waar dit account een voordeel heeft, of juist waar Real-Debrid niks toe voegt :Dddd4
 
Prima programma. Alleen je moet voor een abonnement met je kretenkaart betalen of gvk betalen. Ik heb allen een bankpasje. Anders had ik hem wel gepakt.
 
Prima programma. Alleen je moet voor een abonnement met je kretenkaart betalen of gvk betalen. Ik heb allen een bankpasje. Anders had ik hem wel gepakt.
Ik wacht het antwoord af van mijn collega Jo,en is dat positief ... ga ik op zoek naar een kretenkaart .
 
Ik wacht het antwoord af van mijn collega Jo,en is dat positief ... ga ik op zoek naar een kretenkaart .

Ik denk dat je deze (engels talige site) waar tekst en uitleg over de voordelen van Real Debrid gegeven wordt, zelf ook al wel gevonden hebt Lex?
 
Ik denk dat je deze (engels talige site) waar tekst en uitleg over de voordelen van Real Debrid gegeven wordt, zelf ook al wel gevonden hebt Lex?
Sterker nog ..daar ben ik de auteur van,maar dat weet Frans niet ;)
 
Hallo Lex en ArJan voor de snelle antwoord. Ik heb even gekeken . Volgens mij moet dat kunnen ik ga vanavond even kijken voor 3 maanden. Ben nu aan het werken. Ik laat het jullie weten. Super bedankt alvast
 
  • Like
Reacties: A_rjen
Ik had hem ook in het verleden voor al voor het geluid was perfect. Heb hem willen verlengen maar had geen krediet kaart meer had een SMS gestuurd van af de webshop maar als antwoord kon niet anders. Zo zie je maar weer wat kodi forum club voor je kan doen.
 
Is het misschien ook niet handig een tutje te schrijven/maken die beschrijft hoe je realdebrid instelt in urlresolver? Dan heb je het meteen systemwide ipv elk appje apart authoriseren voor realdebrid?