Video Tutorial 3 : Real-Debrid account aanmaken en instellen in Exodus Kodi 17

Zo makkelijk kom je er niet mee weg @fransalmighty

1.Hoezo meestal ,en waarom niet altijd de hoogst mogelijke kwaliteit
2.Graag een uitgebreide lijst van addons waar dit account een voordeel heeft, of juist waar Real-Debrid niks toe voegt :Dddd4
Gaan we moeilijk doen ....fijne collega ben je ook he :p

Sommige gebruikers van exodus of salts ervaren nog weleens dat ze als ze een film selecteren no streams beschikbaar krijgen hier helpt een debrid account je bij door wel streams aan te bieden je moet een debrid account eigenlijk zien als een payserver (wat geen drol kost ;) ) en je hebt altijd (zo beter dan hahaha) betere kwaliteit en geluid
 
  • Like
Reacties: Lex
Haha dank voor het compliment/ info gewaardeerde collega .. Hoop de komende tijd nog veel van u op te steken :cowboy:
 
  • Like
Reacties: fransalmighty
Haha dank voor het compliment/ info gewaardeerde collega .. Hoop de komende tijd nog veel van u op te steken :cowboy:
Als u ooit nog vragen heeft dan wil ik u graag van dienst zijn om deze vragen te beantwoorden mits ik het antwoord schuldig moet zijn :p
 
Beste A_rjen de link voor Real de brid naar instant werk perfect. Ik heb voor 3 maanden genomen. Kon via prive bank afrekening en kon onmiddellijk starten. Groetjes JoJo
 
  • Like
Reacties: A_rjen
Alweer een hele goede duidelijke uitleg, je hebt me enthousiast gemaakt. Ga het zeker proberen dank je wel
Heb een abo genomen voor 3 maanden en moet zeggen het gaat als de brandweer met goed beeld en geluid.
Gedaan zoals beschreven in tutorial en werkt perfect, dank daarvoor.
 
Laatst bewerkt:
Weer een goede tut @fransalmighty :thanks:
Kun je mij wel nog vertellen wat die gb's betekenen die in de streamlink staan van real debride?
Zal Mss weer iets heel simpels zijn maar kom er zo ff nie op.

Thnx alvast weer man:leuk:
 
Ik overweeg ook om een real debrid account te nemen, maar is het echt de moeite waard?

Voorbeeld: Bij de nieuwere films zijn er nog veel bronnen in SD, dit gaat dan veranderen naar HD met een debrid account?

Ik ben benieuwd..

Thanks
 
Ik overweeg ook om een real debrid account te nemen, maar is het echt de moeite waard?

Voorbeeld: Bij de nieuwere films zijn er nog veel bronnen in SD, dit gaat dan veranderen naar HD met een debrid account?

Ik ben benieuwd..

Thanks
In de morgenuren is er de mogelijkheid om dat gratis te testen ... dus wat let je :)
 
Ik overweeg ook om een real debrid account te nemen, maar is het echt de moeite waard?

Voorbeeld: Bij de nieuwere films zijn er nog veel bronnen in SD, dit gaat dan veranderen naar HD met een debrid account?

Ik ben benieuwd..

Thanks
Ik kan niet meer zonder RealDebrid, wat een kwaliteit :tv:
En zoals @LeX al zegt, je kunt het testen, ik zeg gewoon doen :)
 
  • Like
Reacties: spooks