Video Tutorial 3 : Real-Debrid account aanmaken en instellen in Exodus Kodi 17

12 mrt 2016
1.395
806
216
44
Hier mijn derde video tutorial die ik heb gemaakt om een Real-Debrid account aan te maken en in te stellen in Exodus in Kodi 17 Krypton

You must be registered for see medias

Als je alle stappen volgt dan zou je er uit moet kunnen komen ;)

Meer tutorials volgen nog

Laat even weten of je iets aan de tutorial hebt gehad

Fransalmighty
 
Super werk.
Dit werkt uiteraard ook in specto.
Met als voordeel.. film start meteen zonder tussenkomst server menu.
 
  • Like
Reacties: fransalmighty
Helemaal duidelijk en wat een verschil!!
Duidelijke tutorial.

Bedankt! Frans!
 
Heel goed gedaan zeker ook voor je andere 2 Tutorials en voor een leek is dit een makkie Thanks
 
Bedankt,
Vroeg mij al af wat nu het voordeel was met Real-Debrid. Nu helemaal duidelijk:)
Deze ga ik van de week aanvragen en installeren.
 
Misschien nog een tip: kreeg het bij mijn moeder niet voor elkaar om Realdebrid geïnstalleerd te krijgen, terwijl ik alle stappen volgde! Na lang BN klooien kwam ik erachter dat je na het invoeren van de activatiecode bij Realdebrid in Exodus nog op 'ok' moest klikken.... Grrrrrr!
 
Misschien nog een tip: kreeg het bij mijn moeder niet voor elkaar om Realdebrid geïnstalleerd te krijgen, terwijl ik alle stappen volgde! Na lang BN klooien kwam ik erachter dat je na het invoeren van de activatiecode bij Realdebrid in Exodus nog op 'ok' moest klikken.... Grrrrrr!
Hahaha ALTIJD op ok klikken :p
 
Super goede tutorial. Begreep eerst de meerwaarde niet van Real-Debrid. Maar nu ik hem erop heb staan tsjonge jonge wat een wereld van verschil.
Specto en exodus op automatisch afspelen gezet en pakt dan meteen een goede stream van Real-Debrid.
Krijg nu alleen nummer van Coldplay niet meer uit mn kop:lol: Blij dat je er geen Jan Smit ofzo bij hebt gezet:dans:
 
Super goede tutorial. Begreep eerst de meerwaarde niet van Real-Debrid. Maar nu ik hem erop heb staan tsjonge jonge wat een wereld van verschil.
Specto en exodus op automatisch afspelen gezet en pakt dan meteen een goede stream van Real-Debrid.
Krijg nu alleen nummer van Coldplay niet meer uit mn kop:lol: Blij dat je er geen Jan Smit ofzo bij hebt gezet:dans:
Hoop niet dat de schade blijvend is .. anders ga ik me erg schuldig voelen :Dddd4