Videoland livestream

mrmiyagi

Administrator
Medewerker
30 okt 2016
3.030
1.684
216
47
Zijn hier mensen die videoland gebruiken om naar livestreams van darten te kijken.
Ik heb iets eigenaardigs namelijk:
Xiaomi mi 4k box bij mij thuis en paar deuren verder zo`n box beiden videoland erop staan bij de buren krijg ik de streams er wel op maar op mijn box niet wel via casten vanaf de mobiele foon.
Op smart tv zie ik het ook niet staan op de h96 max 4/64 wel maar kan ik het niet aanklikken met de muis er gebeurd dan niks via pc daarentegen weer wel.
Het zou er zo tussen moeten staan en dan gewoon aanklikken.
You must be registered for see images attach
 
Ik kende dit helemaal niet..
Heb trouwens ook geen videoland abbo hoor..
Dus kan helaas niet mee testen..

(lees net 14 dagen gratis testen, leuk voor straks met de kerst als het dan nog geld natuurlijk ?)


Dus op mibox van de buren krijg je hem wel aan?

En thuis op je mibox en h96max niet?

Op smart tv werkt het (nog) niet trouwens las ik net
 
Die 14 dagen is al jaren zo zelfde als bij netfilx die maand ;)
En dat het op smart tv niet werkt weet ik idd.
Klopt erg vreemd allemaal buren hebben mibox via @XiaomiProducts.nl (heb ik geregeld vorig jaar) mijne komt nog van @Gearbest.com
Bij hun dus wel zo`n screen als boven zichtbaar bij mij niet :(
Op de h96 max krijg ik wel dat scherm maar gaat gewoon niet afspelen.
Er is geen man overboord gelukkig heeft de mibox chromecast dus vanaf mobiel casten en ik heb beeld maar als dat niet nodig is liever niet uiteraard:)
 
Die 14 dagen is al jaren zo zelfde als bij netfilx die maand ;)
En dat het op smart tv niet werkt weet ik idd.
Klopt erg vreemd allemaal buren hebben mibox via @XiaomiProducts.nl (heb ik geregeld vorig jaar) mijne komt nog van @Gearbest.com
Bij hun dus wel zo`n screen als boven zichtbaar bij mij niet :(
Op de h96 max krijg ik wel dat scherm maar gaat gewoon niet afspelen.
Er is geen man overboord gelukkig heeft de mibox chromecast dus vanaf mobiel casten en ik heb beeld maar als dat niet nodig is liever niet uiteraard:)

Van die 2 weken wist ik dan ook weer niet.. Nooit zo bezig gehouden met video land eigenlijk..

En als je de mi boxjes eens een keer omwisselt dan? Kun je iig al wat dingetjes uitsluiten.. Mocht het andersom wel werken of misschien juist niet..

Geen man overboord begrijp ik hoor..

Maar als ik van mezelf uitga wil ik meestal het lek wel boven zien te krijgen
 
Die gedachte had ik idd ook zal dat van de week eens testen want wil ook altijd graag weten wat er speelt met zoiets.
Maar nu het darten steeds meer op videoland komt zou ik gewoon via box willen ipv casten :)
Rtl xl app zou ook nog kunnen maar die staat dan weer niet in de playstore van mi box wel in de h96 dus dat word dan evt sideloaden met apk`tje ...
 
Die 14 dagen is al jaren zo zelfde als bij netfilx die maand ;)
En dat het op smart tv niet werkt weet ik idd.
Klopt erg vreemd allemaal buren hebben mibox via @XiaomiProducts.nl (heb ik geregeld vorig jaar) mijne komt nog van @Gearbest.com
Bij hun dus wel zo`n screen als boven zichtbaar bij mij niet :(
Op de h96 max krijg ik wel dat scherm maar gaat gewoon niet afspelen.
Er is geen man overboord gelukkig heeft de mibox chromecast dus vanaf mobiel casten en ik heb beeld maar als dat niet nodig is liever niet uiteraard:)
Zijn het dezelfde Mi kasjes (type) en hebben ze hetzelfde bedrijfssyteem ?