VIP 🥰 Onze Blauwe Kanjers ↩

Het wordt weer eens hoog tijd om iemand toe te voegen aan ons leger van blauwe kanjers.
Dit keer is de eer aan ....... @Plantje

Kerel gefeliciteerd met je nieuwe titel ? en dank voor alle hulp en adviezen de afgelopen 3 jaar!
 
  • Like
Reacties: B. web
Laten we er een feestelijk gebeuren van maken door elke maand iemand die zich verdienstelijk inzet voor dit forum toe te voegen aan het leger van blauwe kanjers ?

Deze maand is de keuze gevallen op ..... @Vasqure die bijna dagelijks (en dit al bijna 2 jaar) zijn kennis deelt met dit forum.
Wij feliciteren Vasqure met deze felbegeerde titel ?
 
Laten we er een feestelijk gebeuren van maken door elke maand iemand die zich verdienstelijk inzet voor dit forum toe te voegen aan het leger van blauwe kanjers ?

Deze maand is de keuze gevallen op ..... @Vasqure die bijna dagelijks (en dit al bijna 2 jaar) zijn kennis deelt met dit forum.
Wij feliciteren Vasqure met deze felbegeerde titel ?

Dankjewel @LeX voor deze eervolle titel :D en bedankt @Shaman voor de felicitatie :D.
 
Kreeg de laatste weken van attente leden de vraag of mijn leesbril uitvalverschijnselen vertoonde ?
Kan iedereen geruststelllen. Ook ik had gezien dat ons aanstormend talent @Dominique DB de VIP-STATUS inmiddels meer dan verdient , en kan toetreden tot onze blauwe kanjers.

Dominique gefeliciteerd ? en dit forum is je veel dank verontschuldiging voor al je goede inhoudelijke werkzaamheden.
 
Wat een goede keus @LeX ?

Van harte gefeliciteerd met je blauwe jas @Dominique DB ?
Ik heb ook het vage vermoeden dat @LeX zo links en rechts wel eens wat wordt ingefluisterd... Maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet... ?

@Dominique DB gefeliciteerd en welkom bij het blauwe gilde... Als het goed is heeft @LeX ?ook al een kluisje voor je vrij gemaakt dicht bij de jassen
 
Wow, dit had ik niet verwacht, hartelijk bedankt, en ook bedankt voor de felicitaties iedereen

Ik had het wel verwacht, je hebt de laatste weken enorm positief bijgedragen aan dit forum, onder andere meehelpen naar oplossingen voor problemen, en dit is onze ĂĽberwaakhond @LeX ook niet onopgemerkt gebleven?

Daarom is de titel je ook gegund, en het zijn je eigen verdiensten?

Het enige wat ik nog kan zeggen is: ga vooral zo door, wij als andere VIP’s kunnen mensen zo als jij altijd gebruiken??