VIP 🥰 Onze Blauwe Kanjers ↩

Lex

Ter nagedachtenis
29 mei 2016
6.795
5.190
216
66
Dit forum heeft geen bestaansrecht zonder een grote groep enthousiaste kanjers die ons dagelijks ondersteunen om beginnende/gevorderde hobbyisten met raad en daad bij te staan ?

Wij zijn deze kanjers zeer erkentelijk ? en brengen dit ondermeer naar buiten om hun de VIP-status te verlenen.
Velen hebben de afgelopen tijd deze felbegeerde titel al in wacht gesleept, en andere zullen spoedig volgen

Op deze plaats gaan we dit voortaan extra onder de aandacht brengen als wij vinden dat er een lid is die deze titel meer dan verdient.

Mvg,
Uw forumleiding​
 
Na het droevige nieuws van gisteren :

Hebben wij besloten Simon postuum de titel VIP te verlenen ?
Hij heeft veel indruk gemaakt in die korte tijd dat hij hier actief was.Door zijn positieve levenshouding was hij een voorbeeld voor ons velen.
 
Het maakt het leuk als je het met zijn allen doet.
Soms is het wel eens lastig bij een beginneling om alles 10x te herhalen, maar men moet gewoon blijven vragen.
Uiteindelijk zal een ieder geholpen worden.
Ik ben er niet iedere dag, maar als ik reageer zijn er een hoop mensen daar erg blij mee.
Maar vergeet nooit, ik ben ook ooit zonder enige kennis begonnen.
ik haalde in het begin ook overal mijn info weg.
In de loop der jaren, ben ik me gaan verdiepen in het technishe vlak.
Ik was altijd al bezig met omflashen van telefoon, of bij een Windows Phone een booteble Sd met Android maken om van Windows te schakelen naar Android.
De mediaboxen (wat haast hetzelfde werkt) zijn er later bijgekomen.
 
Blauw ben ik ook regelmatig... Weet niet zeker of ik een smurf ben of toch van de drank... Volgens mn moeder het laatste... Ben nog steeds geen smurfin zei ze... Moeders hebben altijd gelijk he...
Welkom bij de blauwen......... ???
 
. Blauw ben ik ook regelmatig... Weet niet zeker of ik een smurf ben of toch van de drank...

Kan zomaar es gebeuren, hè. Zeker als die 24 vrienden in dat rode krat langskomen. ?
Andere kleur mag ook. ?
 
Ben er groot mee geworden, die Amsteltjes. ? Al spuug ik ook niet op een ander kleurtje. ?
 
Zijn de donatie trouwens weg? Dacht dat ik ooit gedoneerd had voor VIP.
 
Zijn de donatie trouwens weg? Dacht dat ik ooit gedoneerd had voor VIP.
Als je bedoelt een vergoeding doneren om de VIP-STATUS te verkrijgen? Ja,en ik vond dat persoonlijk een gekke regeling en heb de beheerder/collega ervan kunnen overtuigen hiermee te stoppen.
De VIP-STATUS is een blijk van waardering van dit forum voor iemand die zich verdienstelijk maakt voor ons forum, en het mag niet zo zijn dat je die status met geld kunt kopen.
 
Lex, Gevorderd ligt toch hoger als VIP?
Dat had ik begrepen tenminste.
En het is maar goed ook dat je VIP status niet meer kan kopen.
Dan zou iedere opsproringsdienst of whattever zich in kunnen kopen zonder dat iemand het door zou hebben.
Al er geld nodig is voor het forum, dan houden we wel een inzamelingsactie #LOL

Als je bedoelt een vergoeding doneren om de VIP-STATUS te verkrijgen? Ja,en ik vond dat persoonlijk een gekke regeling en heb de beheerder/collega ervan kunnen overtuigen hiermee te stoppen.
De VIP-STATUS is een blijk van waardering van dit forum voor iemand die zich verdienstelijk maakt voor ons forum, en het mag niet zo zijn dat je die status met geld kunt kopen.
 
  • Like
Reacties: JaapK1962
Lex, Gevorderd ligt toch hoger als VIP?
VIP is het hoogste wat je kunt bereiken op dit forum. Hoor vaak van leden die nachts badend van het zweet wakker worden omdat wij hun die titel zouden hebben ontnomen in hun dromen ?

Al er geld nodig is voor het forum, dan houden we wel een inzamelingsactie #LOL
Onze leden die in bezit zijn van tractor gaan volgende week naar Den Haag om te pleiten voor extra subsidie voor dit forum. ??????????????????