VIP 🥰 Onze Blauwe Kanjers ↩

Wat goeeeed.....

Gefeliciteerd kerel...

Dit blauwe brengt natuurlijk ook verplichtingen met zich mee...

Maar wat weet ik eigenlijk niet... ?

Gewoon blijven doen wat je al deed.. ??
 
Dit komt voor mij dus compleet als een verassing!
Maar wel een érg mooie verassing, dit betekend dat ik mijn uiterste best ga doen om nog meer voor dit forum te betekenen!

Bedankt.
@corne je best heb je inmiddels al gedaan voor het forum, aangezien de selectie voor VIP gaat via positieve bijdragen aan dit forum?

eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik al in de veronderstelling was dat je allang VIP was.?

totdat er op gewezen werd dat je het nog niet was.

hierop heeft @Lex de koe bij de hoorns gevat, en je benoemd. En terecht?
 
  • Like
Reacties: Lex en corne
Vandaag is het de beurt aan streekgenoot @Maxpuk om toe te treden tot de blauwe kanjers ?
Deze tukker is al een poosje erg actief op ons forum, dus hoog tijd om onze waardering daarvoor uit te spreken door hem te benoemen tot VIP ☺

Van harte gefeliciteerd kerel,en je weet het ? de wijzen komen uit het oosten ?
 
  • Verbluft
Reacties: Maxpuk
Gevalletje hoog tukker gehalte hier in de VIP room ?. Maar @Maxpuk , toch van harte gefeliciteerd met je promotie. Je kruk aan de bar staat klaar. Eerste rondje is van @Lex ?
 
  • Grappig
  • Like
Reacties: Maxpuk en Lex
Renko, daar sluit ik mij ook helemaal bij aan, zeker nu ik al enkele jaren in het binnenland van Thailand woon, maak ik ook via tips vanaf dit forum zorgeloos gebruik van Kodi en daar ik de Thaise taal maar een beetje de machtig ben, is Kodi een welkome aanvulling voor de avonden hier.
 
Ons blauwe kanjer bestand opgeschoond van 28 naar 22 VIPS. Deze zes leden waren de afgelopen 2 maanden(Dec-Jan) op geen enkele wijze actief ,of hebben ingelogd.

Voorstellen voor nieuwe kandidaten zijn van harte welkom via pm @Lex
Een toelatingscommissie bestaande uit onze HULPPUPPIES zal zich dan buigen over uw voorstel.
 
De bovengenoemde toelatingscommissie heeft in al zijn wijsheid besloten dat met onmiddellijke ingang het lid @Micko is toegetreden tot de blauwe kanjers.

Wij als Kodi-Forum.nl ondersteunen dit besluit van harte, en feliciteren Micko met de verdiende Vip-status 🥳