VIP 🥰 Onze Blauwe Kanjers ↩

Je hebt bij tijd en wijle van die leden die al best lang lid zijn van dit mooie forum,maar zich opeens ontplooien.
Iemand die ons daarin heeft verrast is @Babylonia ?

Zijn deskundigheid op meerdere vlakken, en duidelijke uiteenzettingen zijn een aanwinst voor dit forum.
@Babylonia is benoemd tot VIP en toegetreden tot onze blauwe kanjers ?

Wij feliciteren Babylonia met de behaalde status ,en danken hem voor zijn hulpvaardigheid hier.
 
Hmm , ik zag het ook niet aankomen.
Was even een paar dagen niet online. (Ik doe ook nog wat vrijwilligerswerk in het sociale domein).
Dus liep meer bij toeval op deze "nieuwe" berichten op.

Bedankt allemaal voor de felicitaties. Nu ben ik persoonlijk allemaal niet zo van die behaalde "badges" e.d. en de aandacht ervoor.
Daar ben ik misschien te nuchter voor. Maar een aardige geste is het natuurlijk wel, en dat waardeer ik. ?
 
Kreeg de vraag onlangs of het niet tijd werd voor een nieuwe VIP benoeming !!
Ja waarachtig ,hoog tijd zelfs ? Wel aardig van die meedenkers dat ze ook een kandidaat in gedachten hadden.

Een goede keus moet ik eerlijk zeggen, want @MRmister is vanaf heden door het kodi-forum.nl benoemd tot VIP ?
Gefeliciteerd kerel, en dank natuurlijk aan die meedenkers met verstand van zaken ....
 
Kreeg de onlangs de vraag of het niet tijd werd voor een nieuwe VIP benoeming?
Ja waarachtig ,hoog tijd zelfs ? Wel aardig van die meedenkers dat ze ook een naam in gedachten hadden.

Een goede keus moet ik eerlijk zeggen, want @MRmister is vanaf heden door het kodi-forum.nl benoemd tot VIP ?
Gefeliciteerd kerel, en dank natuurlijk aan die meedenkers met verstand van zaken!
Zo , dat had ik niet verwacht maar zeer verrast dank LEX en mede VIPkanjers : Arjan E, Shaman , mrmiyagi , ateam 278 dank voor de felicitaties. ?
 
Krijg geregeld verzoeken (van mensen die er verstand van hebben ) om @corne toe te voegen tot onze VIP stal .
De beste man is zijn hele leven al lid van dit fijne forum, dus nog veeeeel langer als ondergetekende ?

Dagelijks neemt Corne een kijkje op ons forum om zonodig behulpzaam te zijn bij vraagstukken waar dit forum zich mee bezighoudt.

Corne proficiat met je VIP-STATUS ? je hebt het meer dan verdient!