Vod afspelen in Tivimate

digiview

Actief
9 mei 2020
43
8
6
58
hoi
kan iemand helpen ik wil vod series afspelen in tivimate premieum
de een doet het wel de andere niet playback error kan deze video niet afspelen
kreeg het advies een externe player te gebruiken
is vlc player goed
en dan de optie gebruiken externe player gebruiken
of moet er nog meer worden ingesteld
alvast bedankt voor de hulp
 
hoi
kan iemand helpen ik wil vod series afspelen in tivimate premieum
de een doet het wel de andere niet playback error kan deze video niet afspelen
kreeg het advies een externe player te gebruiken
is vlc player goed
en dan de optie gebruiken externe player gebruiken
of moet er nog meer worden ingesteld
alvast bedankt voor de hulp
Ik kan je nu bevestigen dat dit inderdaad een voorkomend probleem is bij Tivimate want ik heb er de laatste week veel over gelezen.
De ontwikkelaar (Alex) van Tivimate is hierover al benaderd, wat hij ermee gaat doen weet niemand nog.
Ik heb het bufferen met name bij enkele zenders uit de USA en soms uit Zuid Amerika, dan even schakelen en de externe player (VLC of X-Video) gebruiken en het is opgelost.
Het heeft blijkbaar te maken met bepaalde codecs in de Exo player die zouden ontbreken in Tivimate maar dit is wat ik heb gelezen op buitenlandse forums dus kan het niet bevestigen. Met DuplexPlay heb je er waarschijnlijk helemaal geen last van, deze is goedkoper dan Tivimate premium maar heeft een totaal andere layout die mij niet zo bevalt. Ik ga de komende tijd ook eens testen met OTT Navigator en Perfect Player, die liggen visueel dicht tegen Tivimate aan.
 
Ik kan je nu bevestigen dat dit inderdaad een voorkomend probleem is bij Tivimate want ik heb er de laatste week veel over gelezen.
De ontwikkelaar (Alex) van Tivimate is hierover al benaderd, wat hij ermee gaat doen weet niemand nog.
Ik heb het bufferen met name bij enkele zenders uit de USA en soms uit Zuid Amerika, dan even schakelen en de externe player (VLC of X-Video) gebruiken en het is opgelost.
Het heeft blijkbaar te maken met bepaalde codecs in de Exo player die zouden ontbreken in Tivimate maar dit is wat ik heb gelezen op buitenlandse forums dus kan het niet bevestigen. Met DuplexPlay heb je er waarschijnlijk helemaal geen last van, deze is goedkoper dan Tivimate premium maar heeft een totaal andere layout die mij niet zo bevalt. Ik ga de komende tijd ook eens testen met OTT Navigator en Perfect Player, die liggen visueel dicht tegen Tivimate aan.
top bedankt voor de info
 
Hallo allemaal,
ik heb geprobeerd om een topic te zoeken wat het meest op mijn probleem lijkt, en ik denk dat dit het topic is.
Sommige series spelen wel af maar andere niet.
Daarom heb ik na het lezen van dit topic vlc gedownload, (X-player was niet zo'n succes omdat ik overspoeld werd door xxx app's😂)
Maar dan werkt het nog niet en krijg ik de volgende meldingen (1e foto is interne speler, 2e foto is vlc)
You must be registered for see images attach
You must be registered for see images attach
Doe ik wat verkeerd? en moet ik vlc nog instellen of iets dergelijks?
Of ligt de fout toch bij mijn iptv provider?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

Grtz!
 
Ligt het niet gewoon aan jou iptv provider zelf
Post automatically merged:

Lijkt alsof er iets niet goed is op de server