Opgelost VOD doorspoelen

michel2506

Nieuwkomer
5 nov 2017
2
1
6
35
Hi, ik heb Rapid IPTV draaien met Simple IPTV Client op Kodi. Alles aardig in kunnen stellen en naar mijn hand kunnen zetten.

Echter iets dat mij stoort is het feit dat ik de VOD films niet door kan spoelen. Is hier een instelling voor in Kodi dat dit op deze groepen wel kan?

Als ik vanuit videos de m3u open kan ik deze items namelijk wel doorspoelen dus de bron kan dat maar dat is toch wat minder mooi en ik moet steeds de M3U opnieuw downloaden..
 
Op het Engelse Kodi forum zeggen ze het volgende:
You can't, the addon doesn't support it. If you want to be able to pause things you can't play the link through the IPTV simple client, you'll have to play it some other way.


Is dus niet mogelijk met IPTV client
 
Je hebt deze mogelijkheid wel met een andere backend, of je kan VLC gebruiken voor de VOD sectie, deze ondersteund wel stop/pauze/fast forw/etc.. ook ondersteund vlc audio doorvoer, subtitels, en kan je direct je m3u laden in vlc :)
 
En ik weet niet of je een Android Box hebt maar wellicht kan het met Perfect Player wel:
 
  • Like
Reacties: Reidinga
Spoelen en pauzeren in Simple Client op het Windows platform, gaat alleen met Kodi 18 :info:

Zit al zolang op Kodi 18, dat ik al helemaal vergeten was, dat in Kodi versies, van voor 18, pauzeren en spoelen niet mogelijk was met Simple Client o_O
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er eerlijk gezegd niet veel tijd voor gehad. Ik heb nu kerstvakantie dus morgen eens een beta van libre elec proberen met Kodi 18. Bedankt voor de adviezen!

Mijn primaire box qua Kodi is trouwens al jaren een Artic Cooling mini PC met een Generic X64 build van LibreElec. Ik heb qua Kodi functionaliteit nog geen Android box gevonden die net zo lekker werkt dus ik probeer het binnen Kodi op te lossen.

Net mijn box voorzien van de laatste Milhouse build met Kodi 18 erin. Ik kan inderdaad doorspoelen nu! Thanks voor de tip Montoya!
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Lex
Dank voor de terugkoppeling en mooi dat het gelukt is :)