Opgelost VOD movies met nl ondertiteling

JaapK1962

Gevorderd
23 okt 2017
68
26
6
61
Is het mogelijk om films in de categorie VOD multisubs te filteren , waar een nederlandse ondertiteling beschikbaar bij is .

Het kan zijn dat deze vraag al eerder is gesteld , maar kon hier niks over vinden. ( of ik zocht niet goed ! hahaha)

Graag hoor ik van jullie,

Fijne dag !!

Jaap
 
Is het mogelijk om films in de categorie VOD multisubs te filteren , waar een nederlandse ondertiteling beschikbaar bij is .

Het kan zijn dat deze vraag al eerder is gesteld , maar kon hier niks over vinden. ( of ik zocht niet goed ! hahaha)

Graag hoor ik van jullie,

Fijne dag !!

Jaap
Ik neem aan dat je rapid hebt als ik provider?
Ik weet eigenlijk niet of dat mogelijk is maar een aparte groep met Nederlandse vod zou nog makkelijker zijn.
 
Ik neem aan dat je rapid hebt als ik provider?
Ik weet eigenlijk niet of dat mogelijk is maar een aparte groep met Nederlandse vod zou nog makkelijker zijn.
klopt , ik heb rapid . Maar weet je misschien hoe je kunt checken , welk een Nederlandse ondertiteling heeft.
 
Volgens mij is dat niet mogelijk. Weet wel van STACK IPTV (RAPID) dat ongeveer 95% van alle VOD's binnen de groep Multi-subs Nederlandse ondertitel heeft.
 
Volgens mij is dat niet mogelijk. Weet wel van STACK IPTV (RAPID) dat ongeveer 95% van alle VOD's binnen de groep Multi-subs Nederlandse ondertitel heeft.
Oke , weer wat wijzer geworden. wacht ff of ik nog meer berichten hierover krijg , anders ga ik het opgelost zetten. MAAR!! hoe doe ik dat !! weet jij dat misschien
 
Door hier boven te klikken op een beker naar eigen keuze .
 
Nee helaas mijn trukendoos is daar ook niet in voorzien.