Voor het eerst iptv

superpro

Nieuwkomer
8 mei 2023
4
0
1
42
Goedemiddag
Ik ben nieuw in de wereld van iptv, vrienden hebben het wel en nu wil ik het ook graag, alleen probleem is, iedereen heeft wel weer een andere en die heeft dit, die heeft dat....nu wil ik graag weten bij welke iptv aanbieders je Netflix en Videoland en dergelijke kan verder kijken waar je gebleven was in een film of serie, dus als je hem de volgende dag wil verder kijken, je niet opnieuw hoeft te zoeken....ik heb eentje gevonden maar die gaat alleen via ziggo, ik heb tmobile en is makkelijker als ik daar bij blijf (klant voordeel)
Mvg superpro

Laatst bewerkt:
Hoi superpro en welkom 😉

"nu wil ik graag weten bij welke iptv aanbieders je Netflix en Videoland en dergelijke kan verder kijken waar je gebleven was in een film of serie, dus als je hem de volgende dag wil verder kijken, je niet opnieuw hoeft te zoeken"

Dat ligt aan de aanbieder.

"ik heb eentje gevonden maar die gaat alleen via ziggo, ik heb tmobile en is makkelijker als ik daar bij blijf (klant voordeel)"

Die gaat alleen via Ziggo?...kom op he! 🙃

Dan vraag even aan die gast die je "alleen via Ziggo" deze service aanbied hoe en wat qua login en keep me posted 😎

• Like
Reacties: dixi
Hoi superpro en welkom 😉

"nu wil ik graag weten bij welke iptv aanbieders je Netflix en Videoland en dergelijke kan verder kijken waar je gebleven was in een film of serie, dus als je hem de volgende dag wil verder kijken, je niet opnieuw hoeft te zoeken"

Dat ligt aan de aanbieder.

"ik heb eentje gevonden maar die gaat alleen via ziggo, ik heb tmobile en is makkelijker als ik daar bij blijf (klant voordeel)"

Die gaat alleen via Ziggo?...kom op he! 🙃

Dan vraag even aan die gast die je "alleen via Ziggo" deze service aanbied hoe en wat qua login en keep me posted 😎
Ja dat is juist mijn vraag, of er hier mensen zijn die ervaring hebben met dat verder kijken, dan weet ik welke providers er in aanmerking komen, over het stukje ziggo, dit is wat hij me stuurde "
"Dit omdat de boxen signaal van ziggo tv nodig hebben.
Het iptv gebeuren loopt op.de boxen met Vod en series mee"

Ja dat is juist mijn vraag, of er hier mensen zijn die ervaring hebben met dat verder kijken, dan weet ik welke providers er in aanmerking komen, over het stukje ziggo, dit is wat hij me stuurde "
Voor IPTV heb je een internetverbinding nodig. Maakt niks uit waar, maar een beetje vlotte verbinding is wel een pre. Verder heb je een iptv provider nodig, eventueel een Android boxje en een app waarmee je iptv afspeelt. Als je een vlotte smart tv hebt kan je daar ook een iptv app op installeren, maar ik persoonlijk zou een kastje nemen. Qua providers zijn er genoeg te vinden via dit forum. Apps zoals Tivimate hebben een functie waarmee je verder kunt kijken waar je gebleven bent etc..

• Like
Reacties: superpro
Het lijkt mij het beste om even contact op te nemen met je aanbieder 😉

Ik heb nog geen aanbieder....ben juist hier om te kijken welke iptv aanbieder het beste bij me zou passen
Goedkope goede: 4kott, Trex, Diamond
De wat duurdere: IPTV totaal, TNCI,.

Allemaal ruim aanbod.

Testen en je komt er wel achter wat het best bij je past

• Like
Reacties: superpro
Als het alleen via ziggo gaat zal het cccam/oscam zijn maar geen iptv.

• Like
Reacties: sudo
Goedkope goede: 4kott, Trex, Diamond
De wat duurdere: IPTV totaal, TNCI,.

Allemaal ruim aanbod.

Testen en je komt er wel achter wat het best bij je past
Ik kan alles vinden over de goedkope en ook iptv totaal vind ik. Maar over TNCI vind ik niets. Heb je een tip hoe ik die kan vinden?