Voorlopige add-ons en Repos

Je hebt gelijk. Blij dat je deze hobby hebt, hoef ik het niet te doen:thanks:
TVAddons is zogenaamd terug. VERTROUW DIT NIET!!!!!!!!
Dit is totaal niet bevestigd!
Het adres dat wordt aangegeven is
Volgens Youtube is dit een echt adres en volgens reddit dus absoluut NIET!!!!!!!!
(20.1%) (13.4%) (10.0%) (6.8%) (6.4%) (4.4%) (3.9%) (3.3%) (2.7%) (2.1%) (1.9%) (1.7%) (1.4%) (1.4%) (1.2%) (1.1%) (1.1%) (0.9%) (0.8%) (0.8%) (0.6%) (0.5%) (0.5%) (0.5%) (0.5%) (0.4%) (0.4%) (0.4%) (0.4%) (0.4%) (0.3%) (0.3%) (0.3%) (0.3%) (0.3%) (0.3%) (0.3%) (0.3%) (0.3%) (0.3%) (0.2%) (0.2%) (0.2%) (0.2%) (0.2%) (0.2%) (0.2%) (0.2%) (0.2%) (0.2%)

Dit is tussendoor even een lijstje van add ons die op dit het meest populair zijn en hoe je ze moet instellen.
De belangrijkte add ons worden door FRANS in zijn Reposiory opgenomen. Gr.
 
Denk dat je al een beetje de belangrijkste hebt. Rest is denk ik persoonlijke smaak. Gebruik zelf ook ReleaseHub en Bubbles, omdat daartussen ook soms hogere kwaliteitsstreams zitten, maar je moet dan echt een real-debrid account hebben minimaal. Voor de rest is de ReleaseHub een bij elkaar geraapt zooitje dat de ene keer het wel en de andere keer het niet doet in een lay-out dat pijn aan je ogen doet en bij Bubbles moet je echt tijd van leven hebben en in je hoofd houden dat je eerst een bak koffie moet zetten en inschenken voordat je de eerste streams ziet. Zou deze ook nooit adviseren voor jouw repo, maar voor mezelf vind ik ze best wel tof. gr
 
  • Like
Reacties: fransalmighty
Denk dat je al een beetje de belangrijkste hebt. Rest is denk ik persoonlijke smaak. Gebruik zelf ook ReleaseHub en Bubbles, omdat daartussen ook soms hogere kwaliteitsstreams zitten, maar je moet dan echt een real-debrid account hebben minimaal. Voor de rest is de ReleaseHub een bij elkaar geraapt zooitje dat de ene keer het wel en de andere keer het niet doet in een lay-out dat pijn aan je ogen doet en bij Bubbles moet je echt tijd van leven hebben en in je hoofd houden dat je eerst een bak koffie moet zetten en inschenken voordat je de eerste streams ziet. Zou deze ook nooit adviseren voor jouw repo, maar voor mezelf vind ik ze best wel tof. gr
nee ik wil hem ook niet vol gaan proppen met allerlei addons idd de meest gebruikte en de rest kunnen ze uit de repos halen die weer in onze repo staan
wil zo en zo de nieuwe phoenix erin hebben en daarna kijken we wel even :)
 
  • Like
Reacties: davevanduffelen
Mijn zoektocht naar video addons lukt gestaagd. Tot nu toe is real movies echt de beste met stip. Film selecteren en geen timer die gaat lopen maar gewoon meteen afspelen met de beste stream die voor handen is. Echter zoek ik een addon die ook zo werkt maar dan met de sub menu's zoals in covenant (films/series/gernes/populair/nieuwe films enz). Iemand suggesties?
Is real debrid ook mogelijk met deze addon?
 
mag ik je hartelijk danken voor deze prachtige info! ben ik je heeeel dankbaar voor :)
 
  • Like
Reacties: Slikt
Even een vraagje. Heeft iemand een lijstje met de top 10 add-ons die Nederlands gebruiken? Dan plaats ik die add-ons meteen op zowerktkodi.nl :)
 
  • Like
Reacties: Bakker82
Tja Lastig om alle werkende add-ons te re-invente ;) Ik vind het kwalijk als er builds uitgehaald worden (en alle add-ons daarbij) en er in sommige streken in Nederland 120 euro voor een werkende build wordt gevraagd. Mijn build werkt nog, want ik heb deze zelf samengesteld, maar leg dat maar eens uit aan iemand die zo'n kastje koopt en laat instellen door zo'n HIABUSJA, Alles gaat achter slot en grendel, maar 120 euro voor een werkende build gaat mij te ver (open source is not limited power only use of excess ;)) . Zelf heb ik een build en wat solo repo add-ons en is momenteel geupdate naar krypton op een phillips pus6401 android televisie ;) en het werkt als een zonnetje 4k :)

Probeer een lijst te maken met add-ons en repositories die op dit moment werken'
Exodus,Salts,Icefilms,1channel,xxxodus,bubbles,ccloud,pro sport enz. hebben een tijdelijk adres gevonden in de SMASH repository:
Probeer een lijst te maken met add-ons en repositories die op dit moment werken
kodistuff

Covenant


Elysium, Bob, Metalliq enz: en
Exodus, oudere versie, pyramid:

UKTurk:
Duckpool(istream):
Quantum(sanctuary):
Bubbles:
Picasso(Evolve): ook voor cartoon8
Dandymedia:
Dit is even een greep wat er nu te krijgen is. Hoop dat jullie er wat aan hebben en dat er niet steeds weer wat veranderd. gr

Edit van @Spinix: Bekijk hier welke Repo's online of offline zijn:
Hieronder lijst net add ons en hoe te installeren. Wordt automatisch bijgewerkt
 
Laatst bewerkt:
Zijn er in covenant nog 1080 films te vinden zonder real debrid.
Ik had hem juist bij iemand erop gezet maar alleen hd
 
ik begin covenant de laatste tijd een lastige addon te vinden. Lijkt me op een commerciële actie die met rd gekoppeld is. Kan zijn dat ik het mis heb maar valt me wel op ivm pairsing en de streams die je zonder rd krijgt dat je bijna gedwongen wordt om een rd af te sluiten zodra je covenant wilt gebruiken.
 
Kijken of je Alluc in kan schakelen.
+downloadknopje indrukken en bij de url resolvers Thevideo uitschakelen.
ik begin covenant de laatste tijd een lastige addon te vinden. Lijkt me op een commerciële actie die met rd gekoppeld is. Kan zijn dat ik het mis heb maar valt me wel op ivm pairsing en de streams die je zonder rd krijgt dat je bijna gedwongen wordt om een rd af te sluiten zodra je covenant wilt gebruiken.
Moet je daar gelijk in geven. Gratis streamen is er straks niet meer bij. Ze moeten zo'n add on dan steeds updaten ivm het eraf halen van de streams wat google aan het doen is. Je houd weinig goede streams over. Toch vind ik het raar dat het wel kan bijv. bij een app zoals terrariumtv. Net wat je zegt, mischien is het allemaal handjeklap met rd.
 
Kijken of je Alluc in kan schakelen.
+downloadknopje indrukken en bij de url resolvers Thevideo uitschakelen.

Moet je daar gelijk in geven. Gratis streamen is er straks niet meer bij. Ze moeten zo'n add on dan steeds updaten ivm het eraf halen van de streams wat google aan het doen is. Je houd weinig goede streams over. Toch vind ik het raar dat het wel kan bijv. bij een app zoals terrariumtv. Net wat je zegt, mischien is het allemaal handjeklap met rd.
Die indruk had ik al langer hoe meer commencieler hoe meer bijv Dutch Film Works en Brein acties gaan ondernemen.