Voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jogor

Nieuwkomer
11 mrt 2020
0
1
5
74
Hallo ik ben jo uit Buchten en van 1949 en zit nog niet achter de geraniums, ik krijg een dezer dagen een SHIELD TV en begin al vast met lezen.
 
  • Like
Reacties: Lex
Welkom Jo, veel plezier met je shield tv. Als je ergens vragen bij hebt, laat maar weten. Groeten van aan de overkant van de maas (Dilsen-Stokkem)
 
Welkom Jo, veel plezier met je shield tv. Als je ergens vragen bij hebt, laat maar weten. Groeten van aan de overkant van de maas (Dilsen-Stokkem)
Hallo Dominique, ja jammer dat die maas er tussen ligt ik ben vaker aan jullie kant en moet dan altijd omrijden over Maaseik.
Post automatically merged:

Welkom Jo op dit bloemrijke corona vrije forum.


Ik ken mensen in mijn naaste omgeving waar nu gefrustreerd een drie letter woord de vrije ruimte krijgt ?
Hallo Lex vanwaar die agressie?
 
Hallo Dominique, ja jammer dat die maas er tussen ligt ik ben vaker aan jullie kant en moet dan altijd omrijden over Maaseik.
Ik hou van onze grensmaas, en het omrijden neem ik er dan maar bij. Een paar extra bruggen zouden wel handig zijn, of op zijn minst het fietspontje tussen Rotem en Grevenbicht terug gratis maken.
 
Welkom Jo op dit bloemrijke corona vrije forum.

Ik ken mensen in mijn naaste omgeving waar nu gefrustreerd een drie letter woord de vrije ruimte krijgt ?
Hallo ik ben jo uit Buchten en van 1949 en zit nog niet achter de geraniums, ik krijg een dezer dagen een SHIELD TV en begin al vast met lezen.
Welkom hier op het forum, Jo

En ik hoop dat jou Shield eerder komt dan de mijne. Want soms kan het even duren. ?
 
  • Verbluft
Reacties: Lex
Misschien heeft Jo niet de pro, de tube is gewoon leverbaar, en voor streamers net zo goed eigenlijk, voor gamers(32bit) of mensen die een usb poort nodig hebben minder.
 
Hoi ik ben frank en kom op deze gezellige forum
Post automatically merged:

Ik heb een vraag over iptv app op mijn smart tv, ik heb een mac adres en betaald maar waar kan ik m3u playlisten vanaf halen?
 
Hoi ik ben frank en kom op deze gezellige forum
Post automatically merged:

Ik heb een vraag over iptv app op mijn smart tv, ik heb een mac adres en betaald maar waar kan ik m3u playlisten vanaf halen?

Het forum staat hier vol mee en daarvoor is een mooie zoekfunctie aangebracht en tevens zit je in een voorstel topic zomaar een paar dingetjes ...
.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een vraag over iptv app op mijn smart tv, ik heb een mac adres en betaald maar waar kan ik m3u playlisten vanaf halen?
Maak even een nieuw topic aan in het IPTV > Vragen forum. Ik gooi een slotje op dit topic! :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.