Voorstellen

Charlz

Nieuwkomer
16 mrt 2020
0
0
0
75
Dank voor het welkom. Ik ben Charles, geboren in 1949 en woon in Den Haag. Ik heb een Cube met Kodi erop en keek vroeger veel films en series totdat allerlei repositories verdwenen en ik net over Netflix beschikte. Maar daar heb ik wel een beetje mee gehad en wil weer eens verder met Kodi. Vandaar.
 
Welkom Charles voor kodi ben je hier op de juiste plek zoek lees en leer addons komen en gaan ?
 
Ben hier nieuw en via Google gekomen omdat ik een X96 mini heb waar ik de Netflix App afgegooid heb om dat ik niet wist hoe uit te loggen.
zoekterm was Netflix op Android box zetten.
In de playstore vind ik de app nl niet
Even een nieuw topic aanmaken bij "vragen"

Daar maak je meer kans op antwoord als hier in het voorstel topic van iemand anders..

Of vriend @LeX moet vandaag een goede dag hebben en je wil matsen en je vraag te verplaatsen... ;)
 
  • Like
Reacties: Lex
Het betreft toch Android? Koni staat op het kastje als app maar ik wil de Netflix app terug op het Android kastje
 
Het betreft toch Android? Koni staat op het kastje als app maar ik wil de Netflix app terug op het Android kastje
Juiste forum, verkeerde onderwerp. Je vraag staat nu in iemand anders z'n voorsteltopic. Is een beetje onbeleefd naar de topic starter toe. Oplossing: vraag aanmaken in je eigen, nieuw te starten onderwerp.
 
Juiste forum, verkeerde onderwerp. Je vraag staat nu in iemand anders z'n voorsteltopic. Is een beetje onbeleefd naar de topic starter toe. Oplossing: vraag aanmaken in je eigen, nieuw te starten onderwerp.
Sorry, zie door de bomen het bos even niet
 
Sorry, zie door de bomen het bos even niet
Ik zou zeggen dat het dan het meest logische is om hier te beginnen @petergsm:


Als je lukraak in verschillende topics jouw verhaal gooit, dan riskeer je een ban van onze überwaakhond @LeX ?
 
  • Like
Reacties: Lex
Gewoon je vraag stellen bij de link die ik eerder erbij deed..

 
Hmmm "had" das meestal geen goed teken ... Was het nou "heb".... :fluiten:

Dan ga ik zo maar naar bed... Dit wil ik niet meemaken...
 
  • Verbluft
Reacties: Lex