Voorstellen

Eddepet1958

Nieuwkomer
14 dec 2018
0
0
0
62
Hoi, ik zal me eerst even netjes voorstellen, mijn naam is Eddepet1958.
1958 is ook mijn geboortejaar. kom uit noord-limburg en begin me nu te verdiepen in het kodi gebeuren.
Sinds vorig jaar heb ik een streaming kastje, maar ik ben telkens afhankelijk van anderen als er verbeteringen zijn of als er nieuwe er nieuwe software is.

ik ga het nu allemaal zelf maar eens via forums en you tube uitzoeken en proberen.
Het kan dus zomaar gebeuren dat jullie denken, wat een simpele vraag of iets in die trent.
Graag jullie geduld ben echt een new bee.

m.vr.gr.
Eddpet

Shaman

VIP
4 sep 2016
856
595
216
Als je er maar lang genoeg mee bezig bent, dan lijkt alles simpel. Ga je vanzelf merken.

Dus van harte welkom hier. Lees je eens in in onze tutorial sectie. Is voor een heleboel dingen een handleiding te vinden. Voor de rest hebben we hier ook een zoekfunctie. Levert ook nog wel eens verrassende resultaten op. En mocht je er niet uitkomen, stel je vragen. Wel graag met duidelijke info erbij. Maakt het beantwoorden wat gemakkelijker. 😉

Succes met je nieuwe hobby. 😁

mrmiyagi

VIP
30 okt 2016
1.684
915
216
43
Welkom Ed veel proberen en lezen op den duur gaat je het zelf lukken en ben je blij dat je niemand meer hoeft te vragen ;)
Kom je er niet uit en brengt de zoekfunctie geen uitkomst stel gerust je vraag in de sectie die daarvoor bestemd is.