Voorstellen

Joyce41

Actief
14 jan 2019
38
8
6
46
Hoi hoi

Ben hier nieuwe op het forum wel al tijdje aangemeld maar nog niet echt vernomen.
Ik ben Joyce 42 en echte serie en film liefhebber.
Vroeger vele dvd's gebrand en bekeken daarna via ftd. toen via harde schijf enzo verder en toen kreeg ik aan tip om kastje aan te schaffen om zo te streamen via kodi.... ideaal was de pi1 geloof ik nog. Uit eindelijk deed die het niet meer, en nu via mijn tv Sony Bravia kodi de nieuwe versie. Maar moet zeggen dat het ooit eens beter gewerkt heb allemaal.
Heb ook real debrid.
Leer me alles zelf aan wat dit betreft vanaf het begin al zo deed ik via ftd ook wel eens films uploaden, dus allemaal zipjes maken enz. Maar heb soms ook wel eens hulp en uitleg nodig en dat brengt me dan ook hier op het forum.
Om wat te leren en oplossingen te krijgen.

Fijne avond alvast
 
Welkom hier, Joyce

Denk dat er meer leden hier rondhangen met een soortgelijke geschiedenis als de jouwe. Dus snuffel es rond hier en kijk eens hoever je kom met de info hier. En mocht je er niet uitkomen, laat het hier weten.

trouwens..... pas jarig geweest? ? Nickname Joyce41, voorstelrondje Joyce 42. :swinging:
 
  • Like
Reacties: Joyce41
uh in september ben ik 42 geworden haha dus ja al tijdje terug alweer ? en zal zeker even rondneuzen
 
  • Like
Reacties: Shaman
Welkom Joyce heel herkenbaar allemaal wat je schrijft ?
Je zal hier gaan vinden wat je zoekt.
Kodi via tv kan maar ideaal is anders beter losse box
 
  • Like
Reacties: Joyce41