Voorstellen :-)

Electra

Nieuwkomer
27 jul 2020
1
0
1
66
Beste,
Bedankt voor de "acceptatie" tot jullie platform.

Ik heb techneut voor tastbare technologie en hoop op jullie forum mijn "virtueele" kennis te kunnen bijschaven.

IPTV en Kodi zijn niet zo tastbaar en nieuw voor mij

Ik heb in België een Macbook en heb er Kodi 18.7 op geïnstalleerd
Via tutorials ben ik erin geslaagd om naar live uitzendingen of herbekijk programma's via TV app's te kijken
Video's en andere kanalen (BVB - Nasa) te bekijken

Voor live tv raak ik er niet aan uit. (Had mijn probleem reeds in een forumvraag gepost, sorry dat ik niet eerst kwam voorstellen.)

Is het zo dat er enkel live tv kan bekeken worden via een IPTV abonnement? Waarvoor je meestal een gratis trayout kunt krijgen.
Of heb je wel degelijk een modem "Kodi" box nodig?

Alvast bedankt. !!!
 
Welkom op het forum.
Om "normaal" live tv te kijken is een iptv abbo de beste optie idd.
En een modem kodi box is niet persee nodig je kan ook een app gebruiken desnoods op de telefoon.
 
Kodi op je MacBook zou toch net hetzelfde moeten werken als op een ander systeem, dus heeft volgens mij een android box (ik gok dat je dit bedoeld als je modem kodi box schrijft) kopen geen nut om enkel kodi te gebruiken.

Iptv is inderdaad de manier om tv uitzendingen online te bekijken.
Er zijn meerdere legale betaalde iptv providers, en illegale zijn er nog 100 keer zoveel en 10 keer goedkoper.

In België zijn er de volledig legale en gratis platvormen vtm go en vrtnu en die bieden live streams en video on demand. Vrtnu en vtmgo addons voor kodi zijn er trouwens ook.