voorstellen

Marrj

Forumlid
9 apr 2019
10
1
6
70
Hallo allemaal,
Mijn naam is René Marchand. De reden dit forum te betreden is de ingebruikname van een thuisbioscoop (Optoma HD51 projector i.c.m. Yamaha a680 receiver).
Vooral de kodi-raspberry speler gebruik ik veel en het is even erin duiken hoe je websites kan binnenhalen die je graag hebt. Dan gaat het over uitzending gemist, maar vooral om kanalen als Mezzo en Brava die ik graag keek totdat canaldigitaal ze eruit gooide en ik had geen zin in nog meer betalen als je alleen naar het journaal kijkt en programma''s als Discovery en National Geographic. Je betaalt in feite voor een hele reeks reclamezenders waar ik nooit naar kijk. Ik heb ooit de kabel gekapt (Ziggo) en toen een schotel aangeschaft maar je blijft toch een melkkoe van zo'n grote provider.
Ik hoop veel te leren.
René
 
  • Like
Reacties: Lex
Welkom René ?
Jij bent niet de enige die er zo over denkt :

En een leerzame tijd hier toegewenst ?
 
Welkom René het blijft helaas altijd een geld kwestie van de Grote ,reclame is meer money en de klant betaald daar ook nog extra aan mee.
Ga lekker rustig lezen en zoek alternatieven voor je kijkgedrag ?
 
Vandaag in NOSnieuws nog het bericht dat mensen gemiddeld wel 11 abbonnementen hebben. Niet alleen van media maar toch veel mensen betalen al gauw zo n 60 euro aan internet, tv streamingsdiensten e.d. En in de krant vandaag het bericht dat de macht van grote bedrijven almaar toeneemt. Wij moeten extra slim zijn om ze de loef af te steken.
Rene