voorstellen

1 mrt 2019
1.086
473
216
Hallo, ik ben Dominique, en gebruik sinds kort dus ook kodi.

Nieuws, sport, films en series keek ik op satelliet (+-80 zenders, Italiaans en Duits), en via dvb-t (+-40 zenders, Duits, Vlaams, Waals en Nederlands) zonder maandelijkse kosten.
NL en DE zijn van DVB-t naar DVB-t2 overgestapt, maar de politiek in Vlaanderen heeft beslist dat dat de 'openbare omroep' via dvb-t2 bekijken te goedkoop was en we maar allemaal via internet moeten kijken als we te 'gierig' zijn om een abonnement te nemen bij een kabelboer, helaas is dat om Vlaams nieuws te zien dan via de officiële kanalen op een klein scherm of van het klein scherm met een chromecast naar de tv.

Een chromecast heb ik getest maar ben geen fan, dan maar een xiaomi mi box besteld en de retrospect addon op kodi heeft mijn probleem opgelost. Deze maand is ook Nederlands Limburg van DVB-t naar DVB-t2 overgestapt en heb ik voor de andere tv waar ik enkel nog npo en rtbf zenders op keek een amazon firestick gekocht waar ik ook kodi op draai.

Gekomen voor de xiaomiproducts.nl kortingscode, gebleven om deel uit te maken van de Nederlandstalige kodi gemeenschap
 
  • Like
Reacties: Lex
Welkom Dominique bij deze club
Je begint inmiddels al bij ons interieur te horen ...kortingscode, zoek een ei,review firestick enz.
Blij met je ondernemerschap hier ?
 
  • Like
Reacties: Dominique DB