VPN als app installeren of als Addon in Kodi?

Heb de app van IPVanishVPN geïnstalleerd maar wat zakt de verbinding dan zeg. 1080 films beginnen te bufferen.

Kan ook aan de optelsom van je box, internet verbinding en de vpn liggen.
Geen idee of je een proefaccount hebt genomen of een abonnement hebt, anders zou je bijvoorbeeld ook Nord vpn een keer kunnen proberen.

Ik gebruik op mijn Shield Nord vpn en heb een fiber internet verbinding en heb never nooit last van blufferig, ketting is net zo sterk als de zwakste schakel.
Wil daarmee niet zeggen dat je ondeugdelijke spullen hebt staan ?
 
  • Like
Reacties: giuseppe
Heb een abonnement bij Ipvanish ms8 pro box en 150 mb internet verbinding. Kan het toch niet aan liggen. Misschien eens een andere VPN server proberen?
 
Ik gebruik Ipvanish en mocht jij problemen ondervinden met 1080 films dan is er echt iets mis je je eigen verbinding want aan Ipvanish ligt het niet.
Ik draai de Ipvanish app op mijn Nvidia shield tv en trek 130MBit download en 35MBit upload binnen Kodi.
Ruim voldoende om 3x een UHD film te streamen tegelijkertijd.
 
Ik gebruik Ipvanish en mocht jij problemen ondervinden met 1080 films dan is er echt iets mis je je eigen verbinding want aan Ipvanish ligt het niet.
Ik draai de Ipvanish app op mijn Nvidia shield tv en trek 130MBit download en 35MBit upload binnen Kodi.
Ruim voldoende om 3x een UHD film te streamen tegelijkertijd.

You must be registered for see images attach
You must be registered for see images attach


DEze snelheid?
You must be registered for see images attach
You must be registered for see images attach
[/QUOTE]
 
Echt snel is dat niet maar RUIM voldoende voor een 1080p film te streamen van Kodi aangezien die never nooit 18MBit vergen van je verbinding.
Ik denk dat je netwerk te wensen overlaat ik heb nergens last van met Ipvanish, wel zie ik dat jou Speedtest connect naar een andere server daar kan het verschil ook in zitten.

Jij zit in Zwitserland of laat je je Ipvanish via Zwitserland connecten?
 

Bijlagen

  • 6120F202-9373-4742-A36F-928F5D753B93.jpeg
    6120F202-9373-4742-A36F-928F5D753B93.jpeg
    436,8 KB · Weergaven: 7
Laatst bewerkt:
Echt snel is dat niet maar RUIM voldoende voor een 1080p film te streamen van Kodi aangezien die never nooit 18MBit vergen van je verbinding.
Ik denk dat je netwerk te wensen overlaat ik heb nergens last van met Ipvanish, wel zie ik dat jou Speedtest connect naar een andere server daar kan het verschil ook in zitten.

Jij zit in Zwitserland of laat je je Ipvanish via Zwitserland connecten?
Gaat gewoon via Amsterdam zie afbeelding.
 
Je woont in Zwitserland maar de verbinding gaat via Amsterdam ik kan het even niet meer volgen.
Ik zie een server in Dietikon waar je naar connect dat begrijp ik even niet?

Daarbij is die 18MBit meer dan voldoende voor een 1080p film op Kodi.
Zoek het eens in de richting van Kodi zelf de server met de 1080p film erop, gebruik je Real Debrid mocht dat niet zo zijn is dat zeker aan te bevelen.
 
Laatst bewerkt:
Las in forums dat VPN weer problemen geeft met subtitle. Krijg je dat weer-. Maar voor alles is toch een oplossing.
 
Ik zie op de foto’s een server in Zwitserland maar hoe dan ook 18MBit is meer dan voldoende voor een 1080p filmpje en hoezo krijg je problemen met subtitle en VPN?
Mochten films bufferen dan hoeft dat niet met je verbinding te maken te hebben de server waar de film op te vinden is kan ook het probleem zijn.

Dietikon is Zwitserland en zeker geen Amsterdam trouwens.
 
Laatst bewerkt:
Je kan toch meerdere subtitle plug-ins toevoegen.
Dat kan maar OpenSubtitles heeft het meeste en werkt vaak het beste. Het is uiteraard wel mogelijk met VPN: https://kodi-forum.nl/threads/opensubtitles-en-een-vpn-verbinding.4914/
Zie net dat Real Debrid VPN niet ondersteund zie de reactie van Spinix
Gelukkig hoef je bij Kodi nog niet een VPN te gebruiken, zie ook; https://kodi-forum.nl/threads/kodi-heb-ik-nu-wel-of-niet-een-vpn-nodig.4383/

Ik kijk gewoon RD links met mijn Ipvanish VPN.
Kan zijn dat het IP-adres wat hij heeft toevallig niet geaccepteerd wordt. Even de VPN aan / uit zetten doet vaak wonderen aangezien je dan een ander IP-adres krijgt.