Vpn en Real debrid op Android

E.Lage

Gevorderd
12 jul 2017
74
44
6
57
Goedemorgen allen ,

ik heb een vraagje over vpn , ik kom er op het forum niet helemaal uit .
weliswaar welke aanbieders er zijn en zo ,maar ,
Heeft een vpn account invloed op mijn RD account ?
en kan ik dus via playstore een vpn instaleren op mijn android ?
 
Dag, een beetje flauw van mijn maar het forum staat er vol van :rolleyes:.
Even korte antwooorden, er zijn diverse vpn's, zie het forum, bv nordvpn etc. Vele vpn's kan je via de playstore installeren en 'aanzetten' (eerst moet je een abonnement aangaan). Of een vpn invloed heeft op je RD account, bedoel je snelheid? Dit hangt af van welke vpn je hebt, welke verbinding je kiest bij de VPN en je eigen verbinding. Kort gezegd hoeft het uiteindelijk geen invloed te hebben op je ' RD account'. Ps RD is meen ik geen torrent dus in Nederland hoef je hiervoor 'nog' niet een VPN te hebben. Zie ook de volgende reacties van de forumleden. die zullen volgen. Succes :giggle::coffee2:
 
  • Like
Reacties: E.Lage
Dag, een beetje flauw van mijn maar het forum staat er vol van :rolleyes:.
Even korte antwooorden, er zijn diverse vpn's, zie het forum, bv nordvpn etc. Vele vpn's kan je via de playstore installeren en 'aanzetten' (eerst moet je een abonnement aangaan). Of een vpn invloed heeft op je RD account, bedoel je snelheid? Dit hangt af van welke vpn je hebt, welke verbinding je kiest bij de VPN en je eigen verbinding. Kort gezegd hoeft het uiteindelijk geen invloed te hebben op je ' RD account'. Ps RD is meen ik geen torrent dus in Nederland hoef je hiervoor 'nog' niet een VPN te hebben. Zie ook de volgende reacties van de forumleden. die zullen volgen. Succes :giggle::coffee2:
Hai kerel ,

ik zag alleen door de bomen het bos niet meer haha , vandaar .
dank je wel voor je reactie , hier kom ik in ieder geval een stuk verder meer .
dank je voor je snelle reactie .

groet , Ericje
 
De meeste vragen zijn inderdaad in bovenstaande link al wel eens beantwoord en waar ik deze topic nu ook naar verplaatst heb.
 
  • Like
Reacties: E.Lage