Vpn gezocht voor Curaçao

quintin

Gevorderd
15 aug 2017
94
18
6
69
Hallo,goedemorgen.ben op zoek naar nieuwe vpn. woon op curaçao, en zou ook graag via de servers npo willen kijken. Had Goose maar door( verlopen creditkaart ,) niet op tijd gezien. Kan ik mijn betaling niet meer voltooien, dus welke vpn raden jullie aan. bvd.
Mvg marian
 
Hallo,goedemorgen.ben op zoek naar nieuwe vpn. woon op curaçao, en zou ook graag via de servers npo willen kijken. Had Goose maar door( verlopen creditkaart ,) niet op tijd gezien. Kan ik mijn betaling niet meer voltooien, dus welke vpn raden jullie aan. bvd.
Mvg marian
Persoonlijk vind ik Express VPN wel een goede ik heb hem op diverse apparaten geïnstalleerd nu van PC tot aan Androidbox.
 
Persoonlijk vind ik Express VPN wel een goede ik heb hem op diverse apparaten geïnstalleerd nu van PC tot aan Androidbox.
Post automatically merged:

Hai, dank je, zijn er zoveel, ziet door de bomen het bos niet meer?? zal eens gaan kijken wat voor aanbiedingen ze hebben?? maar niet heus. Grote concurentie !!dank mvg marian.
 
Ik gebruik Nordvpn, zeer tevreden.
Post automatically merged:

Blijft moeilijk, maar super, bedankt. Hoef nu maar tussen 2 te kiezen,?? had deze ook al in de gaten, maar aangezien ik op curaçao woon, wil ik dolgraag npo nl. ook bereiken, dank je hoor. ?
 
Laatst bewerkt:
Topic verplaatst naar VPN /vragen en topictitel aangevuld.
 
Topic verplaatst naar VPN /vragen en topictitel aangevuld.
Post automatically merged:

Dat wordt te ingewikkeld voor mij ??
Post automatically merged:

Post automatically merged:


Dat wordt te ingewikkeld voor mij ??
Post automatically merged:

Post automatically merged:


Dat wordt te ingewikkeld voor mij ??
Post automatically merged:
Echt waar, ben een 65 jarige "nerd" maar niet heus ?
 
Laatst bewerkt:
  • Grappig
Reacties: Lex
Persoonlijk vind ik Express VPN wel een goede ik heb hem op diverse apparaten geïnstalleerd nu van PC tot aan Androidbox.

Ik heb ExpressVPN geïnstalleerd op mijn Nvidia Shield TV en het werkt voor geen meter, de buffer vult zich niet, met constant stilstaande beelden tot gevolg.

Dit is duidelijk een NVidia Shield TV probleem, dus @quintin mocht je toevallig een Nvidia Shield Tv hebben, dan zou ik hem voor nu even afraden (Nvidia is er mee bezig, maar het is nog niet opgelost?)

Voor elke andere device moet ik @dreamshare volledig gelijk geven en is ExpressVPN de juiste keuze, supersnel, en superstabiel??
 
  • Like
Reacties: dreamshare
Dit is duidelijk een NVidia Shield TV probleem, dus @quintin mocht je toevallig een Nvidia Shield Tv hebben, dan zou ik hem voor nu even afraden (Nvidia is er mee bezig, maar het is nog niet opgelost?)

Mocht je toch een Nvidia Shield TV hebben en ExpressVPN willen, dan kan je hier een testimage downloaden en is het bufferprobleem voorbij:


Bij mij loopt ie vooralsnog gewoon door?
 
Mocht je toch een Nvidia Shield TV hebben en ExpressVPN willen, dan kan je hier een testimage downloaden en is het bufferprobleem voorbij:


Bij mij loopt ie vooralsnog gewoon door?
Post automatically merged:

Hai,heb gewoon een android tv had op 31 mei, een nordvpn geinstalleerd, werkt niet hier, viel steeds uit. Npostart wilde ik kijken, natuurlijk met nedererlandse server ging ook niet. Denk dat ik een nederlandse vpn moet hebben, nog suggesties misschien. Buiten goose. Bvd gr Marian.