VPN Netflix problemen!

borsjea

Senior
18 mei 2016
384
155
216
58
Een tip voor wie ineens merkt dat Netflix geen rekening houd met het land vd VPN verbinding en waar Netflix het land vd internet verbinding pakt.
Controleer of het protocol ipv6 aan staat. Je kan dit testen via Je ipv4 zal keurig de vpn gebruiken terwijl de ipv6 de verbinding van je ISP gebruilt.
Schakel op je computer het ipv6 protocol uit op je netwerkkaart als je dan nogmaals bij kijkt staat er bij ipv6 not suported
 
Een tip voor wie ineens merkt dat Netflix geen rekening houd met het land vd VPN verbinding en waar Netflix het land vd internet verbinding pakt.
Controleer of het protocol ipv6 aan staat. Je kan dit testen via Je ipv4 zal keurig de vpn gebruiken terwijl de ipv6 de verbinding van je ISP gebruilt.
Schakel op je computer het ipv6 protocol uit op je netwerkkaart als je dan nogmaals bij kijkt staat er bij ipv6 not suported
Dacht dat dit misschien de oplossing was maar mijn VPN wordt nog steeds "ontdekt" dus Netflix weigert daardoor dienst.
 
Dacht dat dit misschien de oplossing was maar mijn VPN wordt nog steeds "ontdekt" dus Netflix weigert daardoor dienst.
In de geval niet de melding dat ik achter een VPN zat maar de VPN werd genegeerd, lijkt er op dat Netflix als er spraken is van ipv4 & ipv6 kiest voor ipv6.
Ik maak voor VPN gebruik van de Nederlandse aanbieder Goose VPN deze garandeert dat de speciale streaming VPN servers werken met netflix, mocht een ip reeks bekend zijn dan gebruikt men een nieuwe reeks. Helaas is het aantal landen wat Goose ondersteund wat beperkt. Hopelijk gaat men ook kijken naar een VPN via ipv6 dan is het probleem helemaal opgelost.
 
Dacht dat dit misschien de oplossing was maar mijn VPN wordt nog steeds "ontdekt" dus Netflix weigert daardoor dienst.

Probeer een andere VPN aanbieder. Ik draai al jaren VPN om van het Amerikaanse aanbod te genieten op Netflix. Werkt perfect. Speel een beetje met de locaties waarmee je verbindt. Ik draai prima middels USA - San Francisco

Netflix uitloggen --> VPN aanzetten --> Netflix inloggen
 
Ik maak zelf gebruik van Goose VPN deze Nederlandse aanbieder garandeert dat de streaming vpn verbindingen werken met netflix, mocht een ip reeks als vpn bekend komen te staan dan wordt deze door Goose vervangen. Nadeel van Goose is de beperking van het aantal landen die beschikbaar zijn hoewel de populaire landen USA, UK en NL gewoon beschikbaar zijn. Goose staat toe dat je met één account meerdere verbindingen simultaan maakt dus Goose opde pc, androidbox, mobiel gelijktijdig is geen probleem
 
Probeer een andere VPN aanbieder. Ik draai al jaren VPN om van het Amerikaanse aanbod te genieten op Netflix. Werkt perfect. Speel een beetje met de locaties waarmee je verbindt. Ik draai prima middels USA - San Francisco

Netflix uitloggen --> VPN aanzetten --> Netflix inloggen
Inmiddels werkt Xpress VPN wel op mijn Android boxen...
Wat ik ook heb aan of uitgezet op mijn pc op het moment dat ik VPN aanzet op de pc is het voorbij op zich niet zo heel erg ik kijk geen Netflix op mijn pc.