Vpn nodig?

Ben me sinds een dag ook aan het inlezen hier, en het antwoordt, is Ja afhankelijk wat en waar je kijkt.
Beter wel dan niet denk ik zelf....

Ik gebruik NordVPN voor mijn browse en andere internet activiteiten, maar er zijn vele aanbieders die net zo goed zijn.
Zij hebben soms een mooie aanbieding, deze kost me nu ongeveer 3 euro per maand.
 
Ben me sinds een dag ook aan het inlezen hier, en het antwoordt, is Ja afhankelijk wat en waar je kijkt.
Beter wel dan niet denk ik zelf....

Ik gebruik NordVPN voor mijn browse en andere internet activiteiten, maar er zijn vele aanbieders die net zo goed zijn.
Zij hebben soms een mooie aanbieding, deze kost me nu ongeveer 3 euro per maand.
Ik vind het een nadeel dat je in één keer zo'n fix bedrag moet betalen. Je weet immers niet, of het goed werkt op jou apperaat. Denk ook dat het beter is, maar je kan deze niet testen.
 
Ik vind het een nadeel dat je in één keer zo'n fix bedrag moet betalen. Je weet immers niet, of het goed werkt op jou apperaat. Denk ook dat het beter is, maar je kan deze niet testen.
Je kunt 30 dagen testen, Nordvpn is betrouwbaar. En nee ik heb geen aandelen ;)
 
Ik gebruik NORDVPN al heel lang. Ik moet zeggen dat het best goed werkt. Ik zet de VPN niet aan met mijn IPTV aangezien sommige IPTV providers dit niet leuk vinden.. Nadat NORDVPN 'norlynx' heeft geactiveerd is de snelheid behoorlijk verbeterd.
 
Ik gebruik NORDVPN al heel lang. Ik moet zeggen dat het best goed werkt. Ik zet de VPN niet aan met mijn IPTV aangezien sommige IPTV providers dit niet leuk vinden.. Nadat NORDVPN 'norlynx' heeft geactiveerd is de snelheid behoorlijk verbeterd.
Ik wilde het juist voor iptv gebruiken. Zover ik mij er in verdiept heb, geeft het juist bescherming dat ze jou niet kunnen traceren. Kan het helemaal mis hebben, daarom ook de vraag. Ben pas een paar dagen bezig om me hier in te verdiepen.
Post automatically merged:

Je kunt 30 dagen testen, Nordvpn is betrouwbaar. En nee ik heb geen aandelen ;)
Je moet naar mijn weten eerst betalen en dan kan je binnen 30 dagen je geld terug krijgen.
 
En nordvpn kan je via een cashback voor veel minder krijgen 2 of drie jarig abb. Teven kan je nordvpn delen met iemand anders, ik deel het met 5 anderen en we betalen zo'n 10 euro pp per twee jaar... Voordeel van Nord vpn is dat hij ook een android/Google tv app heeft, handig voor kodi en IPTV.
 
En nordvpn kan je via een cashback voor veel minder krijgen 2 of drie jarig abb. Teven kan je nordvpn delen met iemand anders, ik deel het met 5 anderen en we betalen zo'n 10 euro pp per twee jaar... Voordeel van Nord vpn is dat hij ook een android/Google tv app heeft, handig voor kodi en IPTV.
Dankjewel voor jou reactie, heel fijn om te weten dat je die kan delen. Heeft het geen invloed op het beeld van iptv?
 
Er zijn ook iptv aanbieders die geen vpn toestaan , dus let daar ook even op .
 
Weet ik niet, misschien iemanders hierop een zinnig antwoord, ik heb geen IPTV of wellicht Google of nordvpn zelf effe checken....succes
Dankjewel. Google al geprobeerd, maar die zegt dat het soms invloed heeft. Kan daar ook niet echt een goed antwoord vinden vandaar mijn vraag hier.
 
Teven kan je nordvpn delen met iemand anders, ik deel het met 5 anderen en we betalen zo'n 10 euro pp per twee jaar...

Iedereen doet natuurlijk wat ie wil, maar echt veilig kan je dit niet noemen. Wat als één van die vijf illegale dingen doet en het abonnement op jouw naam staat, dan ben jij wel degene bij wie de autoriteiten op de deur komen kloppen hé.

Bovendien kan je bij NordVpn maximaal 6 verbinden tegelijk maken, dus ben je door dat "sharen" wel redelijk gelimiteerd in wat je kan doen.
 
Iedereen doet natuurlijk wat ie wil, maar echt veilig kan je dit niet noemen. Wat als één van die vijf illegale dingen doet en het abonnement op jouw naam staat, dan ben jij wel degene bij wie de autoriteiten op de deur komen kloppen hé.

Bovendien kan je bij NordVpn maximaal 6 verbinden tegelijk maken, dus ben je door dat "sharen" wel redelijk gelimiteerd in wat je kan doen.
Deels mee eens maar volgens mij zit het zo dat als er iets strafbaars gebeurt dit niet herleid wordt naar de persoon die het abbo op naam heeft maar naar de persoon die mogelijk iets strafbaars doet / op adres etc. Ik ben nog geen jurisprudentie tegengekomen waarin dit een probleem bleek te te zijn. Het is een beetje vertrouwen in de mensen met wie je deelt en dat Nordvpn niet in Nederland gevestigd is en geen logs bijhoud geeft mij voldoen de vertrouwen. Maar je hebt gelijk, het is opletten. Als je 6 lijn tegelijk deelt en iedereen gebruikt sporadisch een lijn dan kan het makkelijk. Ovegens zag ik ook nog een andere aanbieding langskomen.... Ik zoek hem even op..... Netto kreeg je geld toe bij een 2 jarig abbo.....