Opgelost VPN north instellen op een PI (kodi)

Micko

VIP
2 aug 2017
560
210
216
Hallo allen,
Per vandaag heb ik een VPN server NordVPN abonnement genomen. Voor verschillende platforms kan je hem zo instellen. Bij Kodi en of openelec is het wat lastiger.
Ik kom er niet helemaal uit. Google geeft mij aardig wat 'oplossingen' maar ik dacht dat het wel eenvoudig kon. Bij openelec kan je de configuratie instellen. Moet ik daar iets instellen? of moet ik de files, de ovpn files ergens in een mapje doen van de rasp?
In concreto de vraag. Wie heeft NordVPN op een Kodi geïnstalleerd en 'help' kan je wat delen?:slotje:
Dank alvast:vlag2:
 
Laatst bewerkt:
Dag Spinix (das toch Egyptisch he), je hebt gelijk. Ik zal de boel even aanpassen. Verder denk ik dat je link mij goed zal helpen. Ik laat nog wel even weten of het gelukt is.
Ps heb net een Beelink gt1 ultimate besteld, ik twijfelde tussen een Xiaomi en een Beelink, toch Beelink gedaan ivm de 3GB en lan aansluitingsmogelijkheid.
 
  • Like
Reacties: Spinix
Dag Spinix (das toch Egyptisch he), je hebt gelijk. Ik zal de boel even aanpassen. Verder denk ik dat je link mij goed zal helpen. Ik laat nog wel even weten of het gelukt is.
Ps heb net een Beelink gt1 ultimate besteld, ik twijfelde tussen een Xiaomi en een Beelink, toch Beelink gedaan ivm de 3GB en lan aansluitingsmogelijkheid.
Haha, had je beter de Xiaomi Mi box kunnen nemen :p Maar van de Beelink zul je ook geen spijt krijgen!
Laat maar even weten of het werkt met de VPN want dan pas ik de status van het topic aan naar opgelost ;)
 
Komt voor de bakker, en ja ik ken je fanatisme (begrijpelijk) naar de MI BOX. Heb zelf een redmi 4 pro prime, wat een geweldige telefoon voor die prijs.:welkom1:
 
  • Like
Reacties: Spinix
Komt voor de bakker, en ja ik ken je fanatisme (begrijpelijk) naar de MI BOX. Heb zelf een redmi 4 pro prime, wat een geweldige telefoon voor die prijs.:welkom1:
En al terug van de bakker om ons te vertellen of VPN werkt :vraag:
 
  • Like
Reacties: Spinix
Net mijn nieuwe kastje binnen, ik ga zsm het spul installeren, en dan :drum: laat ik het weten.
 
  • Like
Reacties: Lex
Neem je tijd zodat je ons goedbeslagen je bevindingen kunt overbrengen.
 
En nog een vraagje, ik heb nu kodi 17.4 met titanium draaien in Android. Als ik een VPN opzet in Android is het dat 100 'beveiligd? ' of kan ik hem toch het beste in kodi installeren zoals eerder beschreven.
Dank en hulde aan de makers van dit forum.
 
  • Like
Reacties: Lex
Das mooi, ik heb hem op Android draaien maar wel alleen VPN gebruiken voor Android. Bij 5:50 doet ie dus wat anders. . . . Misschien moet ik eerst openvpn erop zetten en dan pas zomboided erop zetten?
Dag Lex , wat mij betreft mag hij dicht. Ik krijg nordvpn niet op kodi (android) . Daarom start ik in Android eerst nordvpn en dan kodi.
 
  • Like
Reacties: Lex
Dank je wel voor de instructies haha aan je wens inmiddels voldaan :)
 
Zomboided stopt met ondersteunen van NordVPN. Komende week update hij zijn repository naar 4.2.0 waarin NordVPN niet meer werkt. Hij laat 4.1.9 tot eind van het jaar werkend.....
 
Later ga ik op de pi ook weer kodi laten draaien...... Hopelijk krijg ik nordvpn daar aan de praat:dans: