VPN op Android TV Pie (9)

Martijnp1989

Forumlid
12 okt 2019
6
4
6
34
Dag allen,

Ik ben in het bezit van een phillips the one met android tv pie (9)
ik gebruik regelmatig kodi en wil deze dan ook voorzien van een VPN

Zowel Nordvp, expressvpn etc hebben officiele apps voor android tv.
Echter knikkert android the ethernet eraf wanneer je verbinding maakt met een server.
het vreemde is dat het gebeurt bij elke officiele vpn app.



echter is er ( voor zo ver ik weer ) nog geen oplossing.
Wellicht dat iemand hier een oplossing of een alternatief heeft?

bij voorbaat dank,
Martijn
 
Beetje afhankelijk van de router die je gebruikt maar kijk eens of deze VPN ondersteunt. Ik gebruik zelf pfsense en daarop draait nordvpn. Al mijn data op alle apparaten in mijn netwerk haan via deze VPN verbinding behalve de uitzonderingen die ik heb ingesteld (zoals bepaalde poorten voor een game)
 
Ik herken het probleem. Bij mij precies hetzelfde. Ik heb twee android boxen 1 met android 7 en 1 met android 9. Bij android 7 heb ik geen enkel probleem en kan de vpn gewoon verbinden. Probeer ik hetzelfde op android 9 wordt de internetverbinding eruit gegooid en moet ik de box opnieuw opstarten. Android 9 staat bij mij op A95X F2. Meerdere vpn's geprobeerd, steeds hetzelfde.
 
Beetje afhankelijk van de router die je gebruikt maar kijk eens of deze VPN ondersteunt. Ik gebruik zelf pfsense en daarop draait nordvpn. Al mijn data op alle apparaten in mijn netwerk haan via deze VPN verbinding behalve de uitzonderingen die ik heb ingesteld (zoals bepaalde poorten voor een game)
Bedankt voor je reactie. Dit is (momenteel) onmogelijk. Ik maak gebruik van de ubiquiti Amplifi HD en deze ondersteunt (nog) geen VPN
Post automatically merged:

Ik herken het probleem. Bij mij precies hetzelfde. Ik heb twee android boxen 1 met android 7 en 1 met android 9. Bij android 7 heb ik geen enkel probleem en kan de vpn gewoon verbinden. Probeer ik hetzelfde op android 9 wordt de internetverbinding eruit gegooid en moet ik de box opnieuw opstarten. Android 9 staat bij mij op A95X F2. Meerdere vpn's geprobeerd, steeds hetzelfde.
Exact dit.
Hopelijk word dit ASAP opgelost met een update. Bedankt voor je reactie!