VPN op modem in combinatie met IPTV aanbieder?

D3cRptY

Forumlid
7 dec 2017
7
2
6
44
Ik wil graag mijn VPN via mijn router laten lopen. Individueel per apparaat lukt wel, maar eigenlijk wil ik helemaal niet bezig zijn of ik wel of niet mijn VPN heb aangezet. Ik heb er gewoon geen behoefte aan dat iemand mijn gegevens voor wat voor redenen dan ook opslaat. Helemaal voorkomen kan ik dit niet, maar een VPN gebruiken is een goed begin.

Ik weet dat ik IPMG snooping moet hebben op het router. Daar houdt mijn plan tot dusver ook op. Is er geen IPTV aanbieder die ook een VPN levert bij de IPTV die lost te gebruiken?

Is de VPN van deze aanbieding:

, ook los te gebruiken en in te stellen op mijn modem?

Ik kan kiezen uit onderstaande apparaten.

- Zyxel VMG8324-B10A
- Fritz!box 5490

Graag advies welke VPN te nemen en misschien een PM met een lijstje van IPTV aanbieders gezien dit niet meer gepost mag worden?
 
Welke VPN is dat die van Tweaknews weet je dat al dan kunnen mensen wellicht gerichter een antwoord geven.
 
Welke VPN is dat die van Tweaknews weet je dat al dan kunnen mensen wellicht gerichter een antwoord geven.

Ik heb nog geen VPN aanbieder die ik op de modem kan instellen. Wel heb ik de aanbieding gekocht van tweaknews. 12 maanden voor 48 euro inc. VPN
 
Ik heb nog geen VPN aanbieder die ik op de modem kan instellen. Wel heb ik de aanbieding gekocht van tweaknews. 12 maanden voor 48 euro inc. VPN

Daarom zei ik al welke zit er bij die aanbieding bij of is dat een vpn ingebouwd op de usenetserver kun je daar verders niks mee om die los te gebruiken bedoel ik dan ?
 
Tweaknews gebruikt hun eigen programma om een vpn tunnel op te zetten.
ik gebruik het zelf ook, maar heb er nog niet naar gekeken welke adres zij gebruiken.
Zodra je dit weet kan je het met een vpn compatible modem zo opzetten.
 
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Daarom zei ik al welke zit er bij die aanbieding bij of is dat een vpn ingebouwd op de usenetserver kun je daar verders niks mee om die los te gebruiken bedoel ik dan ?

Zoals ik het nu net heb ingesteld zit de VPN in de usenet server. Lijkt me ook prima. Geen enkele VPN aanbieder gaat het leuk vinden als ik over mijn 1000mbit connectie usenet ga leechen...denk ik? Ik weet er nog niet zoveel vanaf.

Is de vraag juist welke VPN providers geschikt zijn om alles over het modem te laten lopen met snooping?!?

Tweaknews gebruikt hun eigen programma om een vpn tunnel op te zetten.
ik gebruik het zelf ook, maar heb er nog niet naar gekeken welke adres zij gebruiken.
Zodra je dit weet kan je het met een vpn compatible modem zo opzetten.

@marcel? Zou dit kunnen. Dit zou mij veel geld schelen....Ik heb ook jouw opmerking uit de chat gebruikt om deze dienst af te sluiten. Mijn provider is ook tweak en tweak news. Zelfde logo - ander kleurtje. Dan zouden ze het ook niet erg moeten vinden als ik de VPN gebruik in het bij hun gehuurde modem bij het bij hun ingekochte usenetprovider. (Hoop ik?)
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: mrmiyagi
Ik heb geen idee.

Ik heb het voornamelijk gekocht voor de usenet source.
dat er toevallig ook nog is VPN bij zit is helemaal mooi mee genomen.

Maar je moet hem wel bestellen via die link, als je naar hun normale pagina gaat. betaal je iets van 12 euro per maand.
en die link is nog van de black friday aanbieding.