VPN voor sport livestreams

Docker

Gevorderd
30 dec 2017
65
20
6
59
Is een vpn aanbieder aangewezen om verscheidene sport livestreams in het buitenland te kunnen bekijken(NBA, Premierleague,..)?
Heb RealDebrid geïnstalleerd en de streams blijken nu dan voorheen zonder RD toch beter binnen te komen. Zou vpn nemen om nog "meer" van zulke streams gebruik te kunnen maken.
Zoja, welke vpn aanbieders bevelen jullie aan? Las al over NordVPN, Ipvanish, enz.(goede en minder goede commentaar) maar zie het bos door de bomen niet meer ;-)
Zou dit willen instaleren op een Sony Smart Android TV met Kodi 17.6

Many thnx
Docker
 
Met Real-Debrid kun je geen live streams bekijken, real-debrid is alleen voor films en serie streams.
IPTV met een VPN gaat bijna nooit samen, maar je kunt bij veel IPTV providers een test aanvragen zodat je het zelf kunt testen; https://kodi-forum.nl/forums/iptv-reviews.88/

Ik zelf maak trouwens gebruik van NordVPN en ben hier tevreden over.
 
Dus geen vpn aanschaffen maar bij een iptv-aanbieder een trial aanschaffen?
Ik lees ook over bv.Fox Sport(NL) en Ziggo sport select zenders die te ontvangen zijn in het iptvforum maar ik kan deze zenders nergens terugvinden in de addons die ik geïnstalleerd heb. Of sla ik de bal volledig mis?
 
Een iptv abonnement is toch iets anders dan wat je in een addon aantreft of het moet zijn de gratis iptv zenders maar die zijn door hun onstabiele tijd niet echt aan te bevelen .
 
Fox Sport(NL) en Ziggo sport select zenders die te ontvangen

Tip ik heb de Ziggo app op Android gezet, die app gegevens heb ik weer van iemand anders die een abonnement heeft. Zo kan ik flink wat voetbal zien
 
Zeer nuttige thread, Ik ben een grote sportfan en kijk graag naar het voetbalprobleem, namelijk dat foxsports in mijn regio wordt gerekruteerd. Dat is waarom ik gebruik en het werkt awesome.