VPN welke ?

beste forum leden , graag had ik van jullie geweten of ze tot nog toe tevreden zijn van hun vpn aangezien dat er nog veel jacht wordt gemaakt en zelf tot nog toe nog geen vpn heb en mss best wel één gaan aanschaffen alvast bedankt
 
beste forum leden , graag had ik van jullie geweten of ze tot nog toe tevreden zijn van hun vpn aangezien dat er nog veel jacht wordt gemaakt en zelf tot nog toe nog geen vpn heb en mss best wel één gaan aanschaffen alvast bedankt

Ik gebruik Windscribe en dat bevalt me goed.
Je kunt het eerst uitproberen met 10GB per maand gratis. Dat is voldoende om meerdere films te streamen. Een betaalde versie is ook verkrijgbaar voor onbeperkte aantal GB.
 
  • Like
Reacties: dave54
het lijkt erop dat de rest precies niet zo tevreden is met hun vpn :huh::hitchhike:
? jawel hoor. Heb er 2 om precies te zijn. IPVanish en PIA. Volgens mij beide goed alleen met PIA moest ik nog wel wat instellingen doen om dns leaks te voorkomen op mijn laptop.
 
  • Like
Reacties: dave54
Wie heeft ervaring met Nordvpn rn realdebrid. Ik kom niet uit . Ik heb beide maar Nordpvn laat geen streams dooret realdebrid
 
Wie heeft ervaring met Nordvpn rn realdebrid. Ik kom niet uit . Ik heb beide maar Nordpvn laat geen streams dooret realdebrid

Dag, geen ervaring met rb wel nordvpn. Heb je alle verbindingen geprobeerd?, bv dedicate ip of p2p (even uit mijn hoofd?)
 
ik gebruik pureVPN werkt goed, goede snelheid voor stream heb een abo voor 2 jaar. ga nadien wel overschakelen naar nordvpn gewoon voor de persoon gegevens. Met een hoofdkantoor in Panama weet je al zeker dat NordVPN een no-logging VPN dienst is. Daardoor dus erg goed voor je online privacy.