Vraag over de T9 aanbevolen door wesopro

tooteke

Nieuwkomer
7 mrt 2020
1
0
1
64
De volgende cablecutter biedt zich aan:
Om zeker te zijn van mijn beslissing zou ik een aantal maanden kabel en IPTV naast mekaar gebruiken
Het forum heb ik hierhelemaal doorlopen hoe het in mekaar zit en dit weekend heb ik een testje gedaan op mijn androidtablet met een testaccount van de aangeprezen WesoPro.
Dit werkt perfect zonder één enkele hick-up.
Casten vanaf mijn android tablet ging niet, en aldus kijk ik even uit naar wat hardware.

WesoPro raadt me natuurlijk zijn T9 aan.
Wat is het voordeel van 4 en 64Gb ipv 2Gb en 32 Gb ?
En zijn er stations die in 4K uitzenden ?
 
Laatst bewerkt:
Je spreekt over casten, heb je een chromecast? Misschien dan eens een andere app op je tablet proberen om vanuit te casten. Als dat werkt heb je verder geen hardware nodig.

powermarcel10 meld hier dat er wel een app is die cast,
 
Laatst bewerkt:
Ik zou je de T9 niet aanraden,toen ik de T9 binnenkreeg waren er opstart problemen mee,de firmware was niet goed.
Door het gemelden aan AliExpress kreeg ik van hun de nieuwste firmware en een Chinese beschrijving hoe ik het moest oplossen
Gelukkig hebben we André hier in ons forum en die heeft de nieuwere firmware kunnen installeren.
Ondanks dat de T9 wel 4 GB intern geheugen heeft en 64 GB voor opslag word deze media player zonder koeling loeiwarm.
Ik maak nu gebruik van een ventilator tafeltje en ondanks dat de ventilator op volle toeren draait krijg ik regelmatig in het te zien dat de temperatuur 60 graden + is met als gevolg dat de T9 zichzelf uitschakelen en weer opnieuw opstart.
Dit is mijn mening en nu is aan jou te bepalen wat je er mee doet.
Wat betreft je vraag omtrent verschil werkt een media player met 4/64 en 2/32 is het welzo dat meer geheugen een media player sneller reageert.
 
  • Like
Reacties: alex36