Vraag over gaia

Marmko

Actief
18 mrt 2017
30
4
6
44
Sinds kort heb ik gaia geinstaleerd. Werkt goed, tot op zekere hoogte. Als ik iets opzoek van een bepaalde serie krijg ik genoeg resultaten. Alleen staat er overal debrid bij. Zoek ik bv een film dan staan er wel links met cached bij. Hoe kan ik deze debrid link nu te zien krijgen? Ik heb een real debrid account.
 
Gewoon de link aanklikken die je wilt gebruiken lijkt me, zodat deze geopend wordt. Heb je dit geprobeerd? Wat gebeurt er dan?
 
Gewoon de link aanklikken die je wilt gebruiken lijkt me, zodat deze geopend wordt. Heb je dit geprobeerd? Wat gebeurt er dan?

Als ik de link, geen cached, maar debrid, aanklik geeft hij een melding voor seeds connection. Als ik dit wegklik geeft hij de melding over downloaden. ( doorgaan, op de achtergrond of annuleren)
Als ik dit aanklik, slaat hij dit op of hoe werkt dat precies?
 
Ik heb dezelfde problemen met Gaia sinds een dag of 2,ook bij cached overigens. Hiervoor maanden prima gebruikt.
Iemand misschien een oplossing?
 
Ik heb het wel eens als een bron weinig seeds heeft, het lukt dan niet om deze binnen te halen. Als dit ook bij bronnen gebeurt met veel seeds is dat wel vreemd..

Misschien helpt het in de settings van gaia de catche te legen. Een tijd geleden heeft dat bij mij geholpen.
 
Sinds kort heb ik gaia geinstaleerd. Werkt goed, tot op zekere hoogte. Als ik iets opzoek van een bepaalde serie krijg ik genoeg resultaten. Alleen staat er overal debrid bij. Zoek ik bv een film dan staan er wel links met cached bij. Hoe kan ik deze debrid link nu te zien krijgen? Ik heb een real debrid account.
Het is me niet helemaal duidelijk wat je wilt. Debrid is downloaden en cached is meteen kijken. Wil je alleen cached dan zet je deze op requierd.
 
Het is me niet helemaal duidelijk wat je wilt. Debrid is downloaden en cached is meteen kijken. Wil je alleen cached dan zet je deze op requierd.

Dat snap ik. Dat is dus de vraag. Bij bv the last kingdom seizoen 1 staan er geen afleveringen met cached. Alleen met debrid. Klik ik deze aan dan wordt deze dus op de server van real debrid gezet? Maar hoe gast dan dan verder. Binnen welke tijd kan ik zo,n aflevering bekijken en op welke manier? Staat deze er dan als cached bij ofzo?
 
Dan ga je bij Gaia naar downloads=>realdebrid=>list (ongeveer,kan ff niet kijken) en dan zie je daar je downloads en hoever deze is en met welke snelheid ie gaat.
 
Mooi dat het gelukt is??. Btw heb je de nieuwe addon Seren ook al eens getest? Gaia maar dan net wat makkelijker en sneller?
 
Wel een poging gedaan, maar kwam er niet helemaal uit qua instellingen.
Post automatically merged:

Wel een poging gedaan, maar kwam er niet helemaal uit qua instellingen.
Toch een poging gedaan net. Ff zoeken naar de instellingen en het werkt erg goed. Bedankt voor de tip?
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Slikt