Vraag over samenhang Real Debrid&VPN

quintin

Gevorderd
15 aug 2017
94
18
6
69
Hai , goedemorgen iedereen, wilde even vragen, kan ik beter een vpn/of Real Debrid op mijn kodi18.2 leia zetten. Bvd gr. Marian
 
Ligt eraan wat je zelf voor ogen hebt, want het zijn 2 totaal verschillende producten

RD is voor stukken meer en betere streams zoals 4k en of full hd en met betere audio
Vpn is om je streams te verbergen
 
  • Like
Reacties: quintin
Ligt eraan wat je zelf voor ogen hebt, want het zijn 2 totaal verschillende producten

RD is voor stukken meer en betere streams zoals 4k en of full hd en met betere audio
Vpn is om je streams te verbergen
Post automatically merged:

Had begrepen, dat realdebrid, en vpn niet samen gaan, net zoiets als 2 vpn ,s ?.?? Dus kan vpn + debrid gewoon samen, installeren ??? Bedankt voor respons gr marian
Post automatically merged:

Of je neemt premiumize dat is vpn en streaming in 1 ;)
Wat houd dat in, premiumize ? Dank je .gr marian
 
Het kan wel, maar zal een behoorlijke aanslag doen op je internetsnelheid, daarom is het ook belangrijk een vpn te kiezen die hoge snelheden levert, zodat je niet nog meer geknepen wordt?

Ikzelf red hier 130 Mbps met vpn aan, en heb totaal geen last van bufferingen of iets dergelijks.

Daarentegen heb ik een “normale” internetsnelheid zonder vpn van 500 Mbps.

Dit om je een beetje een beeld er bij te geven?
 
  • Like
Reacties: quintin
Het kan wel, maar zal een behoorlijke aanslag doen op je internetsnelheid, daarom is het ook belangrijk een vpn te kiezen die hoge snelheden levert, zodat je niet nog meer geknepen wordt?

Ikzelf red hier 130 Mbps met vpn aan, en heb totaal geen last van bufferingen of iets dergelijks.

Daarentegen heb ik een “normale” internetsnelheid zonder vpn van 500 Mbps.

Dit om je een beetje een beeld er bij te geven?
Oh jee , dat haal ik niet hier, woon curaçao, slechte internet verbinding, sowieso ???
 
  • Like
Reacties: Arjan E.
Het kan wel, maar zal een behoorlijke aanslag doen op je internetsnelheid, daarom is het ook belangrijk een vpn te kiezen die hoge snelheden levert, zodat je niet nog meer geknepen wordt?

Ikzelf red hier 130 Mbps met vpn aan, en heb totaal geen last van bufferingen of iets dergelijks.

Daarentegen heb ik een “normale” internetsnelheid zonder vpn van 500 Mbps.

Dit om je een beetje een beeld er bij te geven?
Jheetje, vandaar de streaming, en bufferen hier op curaçao, , toch bedankt, voor info. ??gr marian
 
Post automatically merged:


Had begrepen, dat realdebrid, en vpn niet samen gaan, net zoiets als 2 vpn ,s ?.?? Dus kan vpn + debrid gewoon samen, installeren ??? Bedankt voor respons gr marian
Post automatically merged:


Wat houd dat in, premiumize ? Dank je .gr marian
premiumize is zelfde idee als real debrid doe maar eens google alleen zit daarbij dan een vpn.

Voor streaming is niet echt vpn nodig of het moet voor je gemoedsrust zijn.
Ga je echter vanaf torrents streamen dan wel vpn gebruiken.
 
  • Like
Reacties: quintin
premiumize is zelfde idee als real debrid doe maar eens google alleen zit daarbij dan een vpn.

Voor streaming is niet echt vpn nodig of het moet voor je gemoedsrust zijn.
Ga je echter vanaf torrents streamen dan wel vpn gebruiken.
Post automatically merged:

premiumize is zelfde idee als real debrid doe maar eens google alleen zit daarbij dan een vpn.

Voor streaming is niet echt vpn nodig of het moet voor je gemoedsrust zijn.
Ga je echter vanaf torrents streamen dan wel vpn gebruiken.
Hai, bedankt voor reactie, ga googelen ???
 
En je kunt het met meerdere ip’s delen zolang je maar niet boven de 1TB per maand komt. En voor het gemak zit er een newsserver bij?
Woon helaas wel op curaçao, geen goeie internet service, ? dus heb het wel begrepen, hoop ik ? dank voor reactie, moet verhuizen ??