Vraagje over verschil Nokia streaming box-8000 en Nvidia Shield TV(nieuw model)

De Nokia Streaming Box 8000 is een aanrader snelle box die Netflix en nog meer stream diensten ondersteund in 4k kwaliteit.
Goede ab zelfs met verlichting.
Heb ook over de Nokia streaming box 8000 nagedacht maar wat ik ergens heb gelezen ondersteund hij niet alle audio mogelijkheden.
Heb zonet gekeken en hij kost bij bol.com € 109,00
Post automatically merged:

Ik lees hier veel over de Amazon Fire TV Cube en de Amazon fire tv stick lite of 4K.
Maar draait deze amazon ook met android TV of is het een "amazon" besturings systeem.
Wil het liefs iets met android TV.
 
Laatst bewerkt:
Heb ook over de Nokia streaming box 8000 nagedacht maar wat ik ergens heb gelezen ondersteund hij niet alle audio mogelijkheden.
Heb zonet gekeken en hij kost bij bol.com € 109,00
Post automatically merged:

Ik lees hier veel over de Amazon Fire TV Cube en de Amazon fire tv stick lite of 4K.
Maar draait deze amazon ook met android TV of is het een "amazon" besturings systeem.
Wil het liefs iets met android TV.
De amazon sticks en cube draaien op een aangepaste versie van android tv.
Maar ik merk na het aanpassen van de launcher niets meer hiervan. (Is best simpel, een 3 tal apps installeren, adb aanzetten, en een paar adb commands knippen en plakken)

Firesticks zijn wereldwijd de populairste streaming toestellen, online is er een sterke aanwezigheid, bijvoorbeeld op xda ( ).

Ik heb ook voor verschillende familieleden de Amazon fire sticks gekocht en ingesteld, maar onderhoud en alle vragen behandel ik dan ook zonder morren.

Als je op een Nederlandse webshop zoals megekko.nl koopt kan je ze gewoon uitesten en als het je niet bevalt, even factory settings terugzetten, en gratis retour sturen.


Er zijn ook nog andere android tv opties zoals de nieuwe mecool stick en boxen.
 
Nee, dan kun je beter goedkoop een shield kopen op marktplaats.
Oei is wel duur maar niet meer te krijgen en is echt de topper van de nvidia shield familie.
Ik heb hem ook nog zo goed als nieuw in de kast staan.
De shields kunnen toch allemaal hun geheugen uitbreiden sinds android marshmellow, dan liever een spiksplinternieuwe met garantie voor €220 en indien er heel veel apps op moeten een usb stick erbij. Zie niet in waarom de oude met 500gb intern geheugen de topper zou zijn.
 
  • Like
Reacties: Satlover en Lex
Ten eerste wil ik iedereen bedanken voor de diverse opmerking en adviezen.
Degene die een nieuwe media player wilde is onze zoon en die kan helaas deze niet zelf betalen.
Ik heb voor mij zelf de Nvidia's hield TV Pro gekocht en ondertussen geïnstalleerd en onze zoon krijgt mijn oude Nvidia enkele 2017.
Wat ik weet dat hij dit een prachtige media player vind.
 
Prima oplossing kerel 😀 heb onlangs ook mijn model 2017 vergeven aan mijn zoon.
Hij kon hem wel zelf betalen, maar dan was ik hem mooi kwijt ....De Shield dan om misverstanden te voorkomen 😅
 
Hij boft maar met zo’n vader!😜 ik heb echt alles er voor gedaan van 🐣 tellen tot het moment dat ik elke 📎 opzij er voor heb gezet😁
 
  • Verbluft
  • Geweldig
Reacties: Lex en Shaman
Ik vind zelf dat als wij als ouderen onze kinderen of kleinkinderen kan helpen ergens mee dan doen we dat samen.
En of het nu om een nvidia shield gaat of om mij een nieuwe tv en het kan dan doen we dat.
Je kunt beter met een warme hand iets geven als met een kouwe hand en dat gaat de staat er ook nog met een gedeelte mee van door.
Maar dat is onze mening en er zullen echt wel personen zijn met een andere mening en dat mag.