Vragen Instellingen Gaia.

Freaktab

Expert
20 apr 2017
415
217
216
Thanks en hier dan de resultaten
 

Bijlagen

  • photo_2018-01-15_08-35-03.jpg
    photo_2018-01-15_08-35-03.jpg
    96,5 KB · Weergaven: 275
  • Like
Reacties: Slikt
Als ik het zo zie krijg je bij gaia veel meer met premiumize aan links dan alleen RD. Of heb ik het mis? Daarnaast heeft een van jullie getest of het uitmaakt welke torrent providers handig zijn om aan te zetten?
 
Pm geeft soms meer resultaten idd. Torrent providers kwam ik op Idope,Limetorrent, torrentdownload en torrentapi uit voor de meeste streams. Maar api wil af en toe niet werken de laatste tijd....De overige leveren ook streams maar dan dien je de scraptijd aanzienlijk hoger te zetten. Tis een keuze die je maakt hierin?
 
Voor films en series zit er ook nog verschil in torrent providers. Bovenstaande zijn voor films prima. Magnetdl en magnets4you vind ik ook een mooie aanvulling. Voor series zijn eztv en popcorntime ook goed. Piratebay lukt in NL niet direct. Bij custom providers kan je wel een proxy daarvan configureren schijnt.
 
  • Like
Reacties: Slikt
Als ik mijn backup over de default instellingen heen zet werken deze gewoon. Maar start ik Kodi of mijn htpc opnieuw op, dan komt er weer dat ik alles moet instellen. De backup settings gooi ik er weer overheen, en dan heb ke het dus weer na herstart. Weet iemand hoe ik daar vanaf kom?
 
Als ik mijn backup over de default instellingen heen zet werken deze gewoon. Maar start ik Kodi of mijn htpc opnieuw op, dan komt er weer dat ik alles moet instellen. De backup settings gooi ik er weer overheen, en dan heb ke het dus weer na herstart. Weet iemand hoe ik daar vanaf kom?

Dit hebben meerdere mensen sinds een tijdje, een oplossing lees ik echter nog niet.

You must be registered for see medias
 
Is er een manier om de XML rechtstreeks te importeren in GAIA? Ik heb een Venz V12-box, draait op Android Marshmellow. Kan ik hem ergens in een mapje kopieren of zo? Ik zie geen import mogelijkheid...
 
Is er een manier om de XML rechtstreeks te importeren in GAIA? Ik heb een Venz V12-box, draait op Android Marshmellow. Kan ik hem ergens in een mapje kopieren of zo? Ik zie geen import mogelijkheid...
Je hebt een progje nodig zoals ES file explorer en dan ga je naar de volgende map.
Android\data\org.xbmc.kodi\files\.kodi\userdata\addon_data\plugin.video.gaia
Hier zie je een XML staan en die overschrijf je.
 
  • Like
Reacties: VonJot en mike.r
Je hebt een progje nodig zoals ES file explorer en dan ga je naar de volgende map.
Android\data\org.xbmc.kodi\files\.kodi\userdata\addon_data\plugin.video.gaia
Hier zie je een XML staan en die overschrijf je.
Helemaal goed, thanks!
Ben geen Linuxman, ken dus ook de weg niet in het Android systeem.
 
Ik heb de boel enkele weken geleden aangepast met de nieuwe instellingen. Het valt me echter op dat ik geen 3D bronnen krijg bij films. Ook niet bij films waarbij ik dat eerder wel had. Ik krijg wel 4K bronnen en zat 1080P, maar 3D dus niets.

Enig idee wat ik eraan kan doen om wel weer 3D bronnen te krijgen?

Ik heb (uiteraard) de optie in de instellingen aangevinkt bij 3D (include).
Hopelijk weet iemand wat :)
 
Ik heb de boel enkele weken geleden aangepast met de nieuwe instellingen. Het valt me echter op dat ik geen 3D bronnen krijg bij films. Ook niet bij films waarbij ik dat eerder wel had. Ik krijg wel 4K bronnen en zat 1080P, maar 3D dus niets.

Enig idee wat ik eraan kan doen om wel weer 3D bronnen te krijgen?

Ik heb (uiteraard) de optie in de instellingen aangevinkt bij 3D (include).
Hopelijk weet iemand wat :)
Ga hierna kijken en laat iets weten. Btw de providers voor torrents wil nog wel eens wisselen de laatste tijd zie ik. Je kunt er eens mee spelen welke de beste resultaten leveren door wat andere providers aan te zetten.
 
  • Like
Reacties: Mij1982
Heb even gekeken, met idope,Limetorrent, torrentdownload,magnet4you en extra torrent aan. Scraptijd op 20 sec en dan naar movies=>categories=>collections=>marvel comics. Hier zijn wel de nodige 3D’s te vinden.
 
  • Like
Reacties: Mij1982
Bedankt! Met extratorrent ook aan zie ik nu her en der een 3d bron verschijnen. Scraptijd bedoel je van providers denk ik? Die heb ik sowieso vrij hoog staan (75 nu) om het speurwerk goed te laten verlopen.
Misschien moet ik bij 3D films vooral de verschillende torrent opties uitproberen.
 
  • Like
Reacties: Slikt
Even ter info, als je in de settings alle torrenthosters aanzet bij het gedeelte providers kun je controleren welke goed zijn. Ga nadat je ze hebt aangezet 1 scherm terug. In dit scherm kies je normaal settings, scroll nu echter naar onderen en kies providers gevolgd door vertification. Nu gaat Gaia controleren welke hosters goed zijn. Zet deze of een selectie hiervan aan.
 
  • Like
Reacties: Mij1982
Vandaag Gaia ook op mijn nieuwe shield gezet. Wat een top addon zeg. Krijg zeer veel perfecte resultaten. Zelfs 30gb aan 4k films, helaas trekt mijn wifi dat niet. Van de week ff via kabel proberen.

Is er ook nog manier om Pixar en andere animaties in Nederlands te krijgen? Heb voorkeurstaal wel op dutch staan en ook kodi in Nederlands. Krijg veel talen bij de films maar Nederlandse nog niet helaas
 
Dag allen,
Hoe kan het dat wanneer ik op Gaia een link open, ik alleen maar "no streams available" of " failed to add stream to real debrid" als resultaat krijg?
Gebruik bovenstaande Instellingen. Al meermalen uninstalled en opnieuw geinstalleerd. Word er gek van.
Bedankt alvast!
 
Laatst bewerkt: