Vreemd probleem Kodi?

corne

VIP
13 jan 2016
383
357
216
59
Mannen, nou zit ik met een vreemd probleem, het kan ook de pc zijn, maar ik begin eerst met Kodi.

Ik leg eerst de situatie uit: Gisterenavond nog een film gekeken, Fighting with my family, er waren meer dan genoeg goede streams. Alvast een ander uitgezocht voor vandaag, maar nu ineens bijna geen streams meer, ook bij die film van gisteren niet???

Dus dan wordt het tijd om te vergelijken, ik werk hier met 2 pc', de ene voor mijn dagelijkse dingen en de andere enkel voor het kijken van films. Op beide pc's staat W-10, Kodi 18.2 en de addons zijn Yoda/13Clowns en Exodus 13Clowns versie.

Alles is exact hetzelfde ingesteld, en op beide werkt RD, maar bij de ene pc krijg ik een bak aan links, en de andere maar een enkele???

Ik heb op die pc de cache al opgeschoond, en RD geherauthoriseert, maar niks van dit alles lijkt te werken, hij vindt nauwelijks streams.

Wat zie ik nu over het hoofd, want nogmaals gisteren werkte alle perfect, en nu ineens uit het niets, zijn er bijna geen streams te vinden bij niet 1 van bovengenoemde addons.
 
Nee, dat heb ik niet.

Het is zoals ik zeg, beide pc's zijn met Kodi hetzelfde, maar ik snap er nog steeds niets van, heb daarstraks nog van alles bekeken in de instellingen, maar zie echt geen verschil, en gisteren deed de boel het gewoon nog???

Deze week Kodi maar eens verwijderen en helemaal opnieuw installeren incl. de addons.

Het enige verschil tussen de pc's is dat bij die wel werkt W-10 een legitieme versie is, dus geactiveerd, en bij de andere krijg ik een melding dat hij niet geactiveerd is, deze is dan ook niet legitiem. Het zal hier toch niet aan liggen?
 
Op welke krijg je eigenlijk de streams? Op degene voor dagelijks gebruik of alleen degene waar Kodi op draait. En welke is er niet geactiveerd? Waarschijnlijk waar alleen Kodi op draait, toch? Hoe zit het met de virusscanner en firewall? Misschien dat daar iets geblokkeerd wordt?
 
Gister avond. Mijn vrouw volgt een serie bates motel. Op mn shield niks veranderd niks aan geraakt... .. Gebruik laatste tijd scrubs v2 addon..
No stream available seizoen 4 aflevering 9
Zelfde addon op kodi op mn foon samsung s8.. Ook niks veranderd niks aan geraakt en jawel gewoon meerdere links...
Dus de wonderen zijn de wereld iig nog niet uit......
Helpt je niet met je probleem hoor... Maar wou ff zeggen dat het niet aan je zelf ligt....
Ga morgen eens verder puzzelen waar de kink zit......
 
Dat zie ik zo af en toe ook wel eens @ateam, bij de ene heel veel links en bij de ander maar een paar, naar dit verschil zoek ik ook al een tijdje.