Vrij te ontvangen premium zenders

Status
Niet open voor verdere reacties.

gratisfilms

Forumlid
5 jan 2017
20
7
6
44
In deze tutorial kan je dmv vlc gemakkelijk live tv ontvangen en kijken. Je kan ook de m3u lijst in kodi - iptv simple client - lokaal invoeren.
You must be registered for see medias
 
In deze tutorial kan je dmv vlc gemakkelijk live tv ontvangen en kijken. Je kan ook de m3u lijst in kodi - iptv simple client - lokaal invoeren.
You must be registered for see medias
Ik heb deze op mijn kastje en als ik een zender af wil spelen krijg ik steeds een andere.
op mijn pc doet tie het wel goed met VLC player.
iemand een idee?
 
Bedankt voor het delen......
Kan zeggen dat het allemaal iid goed werkt :klappen: Ik mis alleen Comedy Centraal Family ( nederlands )
Kan dit op een of andere manier toegevoegd worden? :thanks:
 
Bedankt voor het delen......
Kan zeggen dat het allemaal iid goed werkt :klappen: Ik mis alleen Comedy Centraal Family ( nederlands )
Kan dit op een of andere manier toegevoegd worden? :thanks:
Wij gaan onze zeer beperkte invloed daar maximaal voor inzetten :aapje:
 
krijg hier helaas de melding van VLC
Uw invoer kan niet geopend worden:
VLC kon de MRL ' ' niet openen.
 
krijg hier helaas de melding van VLC
Uw invoer kan niet geopend worden:
VLC kon de MRL ' ' niet openen.
Dat is het kanaal RTL 7 HD NL: Dit kanaal werkt gewoon goed.
VLC opnieuw installeren naar de nieuwste versie en/of je internet snelheid in de gaten houden ivm HD kanalen.
Gelukkig heb je ook RTL 7 NL.



Voor iedereen die ook iets aan deze video heeft gehad; Like, Abboneer en laat een reactie op het youtube kanaal.
Als er suggesties zijn voor andere talen zoals US, UK, Duits, Turks, Frans, Arabisch enz. laat het weten en wij zullen zsm updaten met nieuwe video!
 
moet zeggen dat het in vlc redelijk tot goed werkt, in kodi met simple client niet zo . streams starten niet
 
Voor iedereen die ook iets aan deze video heeft gehad; Like, Abboneer en laat een reactie op het youtube kanaal.
Als er suggesties zijn voor andere talen zoals US, UK, Duits, Turks, Frans, Arabisch enz. laat het weten en wij zullen zsm updaten met nieuwe video!

Is het een mogelijkheid om Gratis Turkse playlist te krijgen... :klappen:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.