Vrij te ontvangen premium zenders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het een mogelijkheid om Gratis Turkse playlist te krijgen... :klappen:[/QUOTE]
You must be registered for see medias

Voor iedereen die ook iets aan deze video heeft gehad; Like, Abboneer en laat een reactie op het youtube kanaal:leuk::leuk::leuk:.
Als er suggesties zijn voor andere talen zoals US, UK, Duits, Pools, Spaans, Frans, Arabisch enz. laat het weten en wij zullen zsm updaten met nieuwe video!
 
Bedankt hiervoor,draait bijna perfect op de shield (werkt wel niet met de standaard VLC-player app). Zijn Thai zenders ook mogelijk om op de lijst te zetten?
 
de uk zenders zou ook fantastisch zijn :klappen:

iemand trouwens een idee waarom de streams in kodi het niet of nauwelijks doen, in vlc geen probleem ?
Wil graag ook op kastje en of mobiel kunnen kijken, is er anders een alternatief voor op android ?
 
Laatst bewerkt:
Mbv de IPTV app kun je de lijst importeren en op je " kastje " kijken.
 
de uk zenders zou ook fantastisch zijn :klappen:

iemand trouwens een idee waarom de streams in kodi het niet of nauwelijks doen, in vlc geen probleem ?
Wil graag ook op kastje en of mobiel kunnen kijken, is er anders een alternatief voor op android ?



Ik zal morgen een video voor UK en US zenders plaatsen. Ik heb ook een verzoek voor Duiste zenders binnen gekregen die zal ik ook plaatsen wanneer deze klaar is.
Voor iedereen die ook iets aan deze video heeft gehad; Like, Abboneer en laat een reactie achter :leuk::leuk:.:leuk:
Als er suggesties zijn voor andere talen zoals US, UK, Duits, Pools, Spaans, Frans, Arabisch enz. laat het weten en wij zullen zsm updaten met nieuwe video!
 
Ik zal morgen een video voor UK en US zenders plaatsen. Ik heb ook een verzoek voor Duiste zenders binnen gekregen die zal ik ook plaatsen wanneer deze klaar is.
Voor iedereen die ook iets aan deze video heeft gehad; Like, Abboneer en laat een reactie achter :leuk::leuk:.:leuk:
Als er suggesties zijn voor andere talen zoals US, UK, Duits, Pools, Spaans, Frans, Arabisch enz. laat het weten en wij zullen zsm updaten met nieuwe video!
Die Duiste zenders ...zijn dat zenders die het daglicht niet kunnen verdragen :vraag:
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Ik heb geprobeerd om het in m'n MAG 256 te krijgen, dat is gelukt maar na 1 minuut stopt de uitzending, lijkt iets van een demoversie oid.
Op de laptop met VLC draait het prima overigens!
 
UK and US channel list voor de liefhebber. Ook de premium zenders natuurlijk (643 Kanalen)
You must be registered for see medias

Voor iedereen die ook iets aan deze video heeft gehad; Like, Abboneer en laat een reactie achter :leuk::leuk:.:leuk:
Als er suggesties zijn voor andere talen zoals Italiaan,Russisch, Duits, Pools, Spaans, Frans, Arabisch enz. laat het weten en wij zullen zsm updaten met nieuwe video!
Bekijk ook hoe je de Nederlandse zenders ontvangt op het youtube kanaal!
 
  • Like
Reacties: dreamer1970
NL lijst doet het niet meer helaas

Bij mij doet hij het gewoon, probeer eens opnieuw op te starten!



Voor iedereen die ook iets aan deze video heeft gehad; Like, Abboneer en laat een reactie achter :leuk::leuk:.:leuk:
Als er suggesties zijn voor andere talen zoals Italiaan,Russisch, Duits, Pools, Spaans, Frans, Arabisch enz. laat het weten en wij zullen zsm updaten met nieuwe video!
Bekijk ook hoe je de Nederlandse zenders ontvangt op het youtube kanaal!
 
omroep ede Q2 nijmegen nl doet het niet maar rest wel ook zoals premiumkanalen film1 foxsport en ziggosport
 
Hier zoals belooft de Duitse channel list voor de liefhebber. Ook de premium zenders natuurlijk (263 Kanalen)
You must be registered for see medias

Voor iedereen die ook iets aan deze videos heeft gehad; Like, Abboneer en laat een reactie achter :leuk::leuk:.:leuk:
Als er suggesties zijn voor andere talen zoals Italiaans,Russisch, Zuid Amerikaans, Pools, Spaans, Frans, Arabisch enz. laat het weten en wij zullen zsm updaten met nieuwe video!
Bekijk ook hoe je de Nederlandse zenders ontvangt op het youtube kanaal!
 
Is er al een nieuwe NED playlist,de oude stopt er steeds na een tiental sec. mee!
Nederlandse playlist met de Belgische eraan toegevoegd.
You must be registered for see medias

Voor iedereen die ook iets aan deze videos heeft gehad; Like, Abboneer en laat een reactie achter :leuk::leuk:.:leuk:
Als er suggesties zijn voor andere talen zoals Italiaans,Russisch, Zuid Amerikaans, Pools, Spaans, Frans, Arabisch enz. laat het weten en wij zullen zsm updaten met nieuwe video!
 
Deze playlist zojuist geprobeerd maar van alle links die ik open geeft ie de melding: kan link niet openen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.