Vrij te ontvangen premium zenders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het lijkt erop de de pret voorbij is .
Ik kijk het nog even aan hier anders gaat deze topic op slot om vervuiling tegen te gaan.
 
  • Like
Reacties: Plenkske
We zijn 24 uur verder en de overledene toont inderdaad geen teken van leven meer :slotje:
Mocht het wonder plaatsvinden van verrijzenis ... dan graag een pm voor heropening :)
Op verzoek weer geopend.
 
  • Like
Reacties: Plenkske
Sorry voor de late update
You must be registered for see medias
Voor iedereen die ook iets aan deze video heeft gehad en up to date wilt blijven; Like, Abboneer en laat een reactie op het youtube kanaal:leuk::leuk::leuk:.
Als er suggesties zijn voor andere talen zoals US, UK, Duits, Pools, Spaans, Frans, Arabisch enz. laat het weten en wij zullen zsm updaten met nieuwe video!
 
We zijn 24 uur verder en de overledene toont inderdaad geen teken van leven meer :slotje:
Mocht het wonder plaatsvinden van verrijzenis ... dan graag een pm voor heropening :)
Op verzoek weer geopend.
je bent me denk ik net voor met openen hahaha had ook al het verzoek gekregen :p
 
  • Like
Reacties: Lex
Zenders springen over na een aantal seconden (VLC player),iemand een idee?

Je moet de loop button in VLC, 2 maal indrukken

You must be registered for see images


Voor iedereen die ook iets aan deze video heeft gehad en up to date wilt blijven; Like, Abboneer en laat een reactie op het youtube kanaal:leuk::leuk::leuk:.
Als er suggesties zijn voor andere talen zoals US, UK, Duits, Pools, Spaans, Frans, Arabisch enz. laat het weten en wij zullen zsm updaten met nieuwe video!
 
was met de eerdere streames minder, nu standaard na elke 10 sc een hikje en vaak 1 a 2 sec terug springen daarna
 
UK and US channel list voor de liefhebber. Ook de premium zenders natuurlijk (643 Kanalen)
You must be registered for see medias

Voor iedereen die ook iets aan deze video heeft gehad; Like, Abboneer en laat een reactie achter :leuk::leuk:.:leuk:
Als er suggesties zijn voor andere talen zoals Italiaan,Russisch, Duits, Pools, Spaans, Frans, Arabisch enz. laat het weten en wij zullen zsm updaten met nieuwe video!
Bekijk ook hoe je de Nederlandse zenders ontvangt op het youtube kanaal!
Kunnen er ook bollywoodzenderd er ook op?
In ieder geval wat ziggo uitzend.
 
Kunnen er ook bollywoodzenderd er ook op?
In ieder geval wat ziggo uitzend.
werkt hier niet meer helaas
Wil je dat in de gaten houden voor mij mocht het weer werken of niet :)
Ben er langzamerhand wel een keer klaar mee.

Beste Raymxqpro,
Bedoel je met Bollywood Indian Channels? geef maar aan wat je precies zoekt!

Beste Marcello74 en Lex de MODERATOR
Het gaat hier om een gratis stream voor IPTV. Er zijn weinig tot geen services, wat gratis is en vlekkeloos verloopt. Ik probeer zo snel mogelijk te updaten maar zoals de moderator LeX zegt "Ben er langzamerhand wel een keer klaar mee." vind ik nogal raar gereageerd, in KODI land zijn er voortdurend streams die uitvallen en weer opstaan.
In de beschrijving staat ook (is ook geupdate) doe dit!



Voor iedereen die ook iets aan deze video heeft gehad en up to date wilt blijven; Like, Abboneer en laat een reactie op het youtube kanaal:leuk::leuk::leuk:.
Als er suggesties zijn voor andere talen zoals US, UK, Duits, Pools, Spaans, Frans, Arabisch enz. laat het weten en wij zullen zsm updaten met nieuwe video!
 
  • Like
Reacties: Mahoony
ja hou wel in de gaten geen probleem
You must be registered for see medias



deze werkt wel
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: gratisfilms
Werkt inderdaad maar is meer een demo denk ik. Springt steeds na korte tijd naar een volgende zender.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.