Vrij te ontvangen premium zenders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Werkt inderdaad maar is meer een demo denk ik. Springt steeds na korte tijd naar een volgende zender.
Je moet de loop button in VLC, 2 maal indrukken

You must be registered for see images


Voor iedereen die ook iets aan deze video heeft gehad en up to date wilt blijven; Like, Abboneer en laat een reactie op het youtube kanaal:leuk::leuk::leuk:.
Als er suggesties zijn voor andere talen zoals US, UK, Duits, Pools, Spaans, Frans, Arabisch enz. laat het weten en wij zullen zsm updaten met nieuwe video!
 
Beste Raymxqpro,
Bedoel je met Bollywood Indian Channels? geef maar aan wat je precies zoekt!


Klopt Bollywood indian channels.


Beste Marcello74 en Lex de MODERATOR
Het gaat hier om een gratis stream voor IPTV. Er zijn weinig tot geen services, wat gratis is en vlekkeloos verloopt. Ik probeer zo snel mogelijk te updaten maar zoals de moderator LeX zegt "Ben er langzamerhand wel een keer klaar mee." vind ik nogal raar gereageerd, in KODI land zijn er voortdurend streams die uitvallen en weer opstaan.
In de beschrijving staat ook (is ook geupdate) doe dit!



Voor iedereen die ook iets aan deze video heeft gehad en up to date wilt blijven; Like, Abboneer en laat een reactie op het youtube kanaal:leuk::leuk::leuk:.
Als er suggesties zijn voor andere talen zoals US, UK, Duits, Pools, Spaans, Frans, Arabisch enz. laat het weten en wij zullen zsm updaten met nieuwe video!
 
Gebruik gewoon de addon Ultimate IPTV of Bonanza ipv van clickbate Youtube kanaal, gaat om de views waar hij geld aan verdient
 
@Freaktab je mag me wel een pm sturen met een nadere toelichting voor deze bewering.
Elke keer dat de Youtube film bekeken wordt is $$ voor de plaatser, dus des te meer er kijken des te meer geld komt er binnen. Clickbate berichten zijn berichten om dus te verwijzen naar dit soor filmpjes enz
 
You must be registered for see medias



en weer werkt die niet ik stop er mee via kodi zijn genoeg mogelijkheden die wel werken
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg deze foutmeldingen nadat ik de lijst met vlc geopened heb:

Uw invoer kan niet geopend worden:
VLC kon de MRL ' ' niet openen. Controleer het logboek voor details.

Uw invoer kan niet geopend worden:
VLC kon de MRL ' ' niet openen. Controleer het logboek voor details.

Uw invoer kan niet geopend worden:
VLC kon de MRL ' ' niet openen. Controleer het logboek voor details.
 
Ik krijg deze foutmeldingen nadat ik de lijst met vlc geopened heb:

Uw invoer kan niet geopend worden:
VLC kon de MRL ' ' niet openen. Controleer het logboek voor details.

Uw invoer kan niet geopend worden:
VLC kon de MRL ' ' niet openen. Controleer het logboek voor details.

Uw invoer kan niet geopend worden:
VLC kon de MRL ' ' niet openen. Controleer het logboek voor details.


Klopt de links werken niet meer, wachten op update nr......
 
  • Like
Reacties: Mahoony
You must be registered for see medias



en weer werkt die niet ik stop er mee via kodi zijn genoeg mogelijkheden die wel werken
Gratisfilms heeft ons intern laten weten de draad binnenkort weer op te pakken ... dus er is hoop voor de toekomst :)
 
  • Like
Reacties: Walter.H
Status
Niet open voor verdere reacties.