VTM GO add-on op Kodi installeren lukt niet

dagjennes

Nieuwkomer
14 mrt 2020
3
2
6
56
Hey,

ik heb Kodi 18.2 via Librelec 9.0.2 op Raspberry Pi 3B+ draaien
De VRT videoadd-on draait er al heel lang op (blijft wel regelmatig hangen)
maar ik wil er nu de VTM add-on ook opzetten
Als ik die wil downloaden van de Kodi-repository krijg ik een lijstje met een tiental toepassingen te zien die mee geïnstalleerd zullen worden,
als ik vervolgens op ok klik krijg ik rechtsboven deze foutmelding te zien: de afhankelijkheid op inputstream.adaptive versie 2.4.3 kan niet worden voldaan

alvast bedankt om het eens te bekijken

DJ
 
  • Like
Reacties: cycle
Fijn, dat is me gelukt, dank je. de VTM Go add-on is ook geïnstalleerd maar na het invullen van mijn accountgegevens (e-mailadres en wachtwoord) krijg ik de melding 'Wegens distributierechten moet Widevine CDM worden uitgepakt uit een recovery-image van Chrome OS. Voor dit process is minimaal 3.1 GiB vrije schijfruimte nodig. Wil je doorgaan?' Ik heb nog niet op Ja of Nee geklikt omdat ik niet goed weet of dit wel ok is. Bovendien staat mijn Kodi op een Raspberry Pi3+ met een naar alle waarschijnlijkheid te kleine geheugenkaart erin. Wat nu?
 
Ja, widevine heb je wel nodig.
Probeer eens, en als je niet genoeg ruimte hebt haal dan een grotere sd kaart.

Hier lees ik dat ook voor de netfix addon dit de gebruikelijke methode is op rpi
 
Laatst bewerkt:
Fijn, dat is me gelukt, dank je. de VTM Go add-on is ook geïnstalleerd maar na het invullen van mijn accountgegevens (e-mailadres en wachtwoord) krijg ik de melding 'Wegens distributierechten moet Widevine CDM worden uitgepakt uit een recovery-image van Chrome OS. Voor dit process is minimaal 3.1 GiB vrije schijfruimte nodig. Wil je doorgaan?' Ik heb nog niet op Ja of Nee geklikt omdat ik niet goed weet of dit wel ok is. Bovendien staat mijn Kodi op een Raspberry Pi3+ met een naar alle waarschijnlijkheid te kleine geheugenkaart erin. Wat nu?

Hallo , vraagje waar heb je die VTM Go addon gevonden aub. ik heb Kodi18 Leia op een android kasje maar als ik daar in playstore dat instaleer dan gaat in shokjes enzo niet echt plezant om te zien dus wou ik het via kodi proberen maar dat vindt ik niet tot ik hier uw bericht lees daarom even de vraag aub.

Mvg Marc
 
Ja, widevine heb je wel nodig.
Probeer eens, en als je niet genoeg ruimte hebt haal dan een grotere sd kaart.

Hier lees ik dat ook voor de netfix addon dit de gebruikelijke methode is op rpi
Na een paar keer proberen is het me gelukt om Widevine te installeren: een extra SD zonder andere files erop via de USB aangesloten. VTM Go! Dankjewel!
 
  • Like
Reacties: Dominique DB
Hoi iedereen. Ik probeer ook de vtm go add-on te installeren maar telkens bij het installeren gaat het ergens mis en krijg ik een foutmelding "the dependency on inputstream.adaptive version 2.4.3...." Iemand die raad weet?
 
Welke versie van stream adaptieve heb jij erop staan? Kun je vinden in de Kodi repository bij "inkomende stream voor videospeler". Want misschien heb je een update nodig. Kan ook zijn dat je je complete LibreElec een update moet geven. Zit waarschijnlijk de benodigde versie al in.
 
En als je via je update kanaal gaat zoeken, krijg je dan een nieuwere software versie van LibreElec aangeboden? Want de meest recente versie heeft volgens mij Kodi 18.9 aan boord. Anders op zoek naar een recentere versie van inputstream adaptieve. Minimaal versie 2.4.3. Deze dan als ZIP downloaden en installeren.
 
En als je via je update kanaal gaat zoeken, krijg je dan een nieuwere software versie van LibreElec aangeboden? Want de meest recente versie heeft volgens mij Kodi 18.9 aan boord. Anders op zoek naar een recentere versie van inputstream adaptieve. Minimaal versie 2.4.3. Deze dan als ZIP downloaden en installeren.

Ok probleem zat hem idd bij de LibreElec ... Heb hem geupdate van 9.0 naar 9.2 en nu is hij geinstalleerd 🥳 straks een bekijken of hij vlot afspeelt :) Thanx alvasat voor jullie hulp :)