Vtm go addon

1 mrt 2019
1.086
473
216
Ik lees net dat gratis stievie er mee stopt, https://kodi-forum.nl/threads/stievie.7586/post-90767
Ook op de is dit te lezen.
Stievie Free wordt VTM GO
Vanaf 1 februari 2020 vervangen we Stievie Free door VTM GO. Blijf kijken naar de series, films en programma’s van jouw favoriete zenders.
En ik vrees dus dat ook in retrospect de dpg media groep zenders die nu via stievie te bekijken zijn zullen verdwijnen.

Er bestaat al een vtm go addon, maar op kodi leia werkt die niet. Gelukkig werkt het wel in kodi 19 en kunnen we dus gewoon gratis en legaal live vtm (en q2, Vitaya, cas, vtm kids) blijven kijken.

Link naar vtm go addon op github:
Link naar kodi 19 voor Android arm v7a:
 
Ik weet niet op welke box je VTM Go bekijkt, maar voor "Android TV", is er gewoon een losse app voor.
Heb het geïnstalleerd op een NVDIA Shield TV Pro.

De versie voor het normale Android - zie
 
Ik weet niet op welke box je VTM Go bekijkt, maar voor "Android TV", is er gewoon een losse app voor.
Heb het geïnstalleerd op een NVDIA Shield TV Pro.

De versie voor het normale Android - zie

Films en series zijn wel regio gebonden.
 
Ik weet niet op welke box je VTM Go bekijkt, maar voor "Android TV", is er gewoon een losse app voor.
Heb het geïnstalleerd op een NVDIA Shield TV Pro.

De versie voor het normale Android - zie
Maar de addon en kodi hebben meer opties, zoals ondertiteling aanpassen, bitstream aanpassen, ... . En het is ook gewoon meer overzichtelijk om vrt en vtm in de zelfde app op de zelfde manier te gebruiken.
Een maand geleden keek ik een film in de vtm go app, het heeft meer dan 5gb verbruikt. Ik heb geen onbeperkt internet, dus in de addon zet ik bandbreedte op de 32 inch op 1536 kbps en 2560 op de 47 inch en dat is voldoende voor mij.
Ook vind ik de ondertiteling veel te klein in de app, en in kodi kies je gewoon zelf de maat
 
  • Like
Reacties: scubix
Ik merk net wel dat sommige andere addons niet werken in kodi 19, oa. Zdf en tv guide fullscreen. Dus installeer kodi 19 enkel als je absoluut vtm in kodi wil bekijken, want kodi 19 is momenteel nog in alfa (niet eens beta) en dus eigenlijk helemaal niet klaar voor gebruikers
 
Het is 1 februari en stievie in retrospect werkt nog, maar de stievie app werkt niet op mijn telefoon.
 
Met de installatie van een geupdate Inputstream Adaptive werkt de addon ook op Kodi 18 hoor. Er is een Issuetracker op de GitHub met meer info.
 
Geen idee, maar hier staan linkjes voor een Inputstream Adaptive voor Android.

 
You must be registered for see images attach

Link voor Android armv7 is dood
Post automatically merged:

@michaelarnauts is het voor jullie mogelijk om 15min terugspoelen toe te voegen aan de livestreams (ook bij vrt nu, -edit net gelezen op github dat op vrt nu widevine enabled moet zijn en het dan wel gaat), zoals in retrospect? Momenteel gebruik ik retrospect voor live tv, voor de terugspoel functie, maar jullie addons voor terugkijken omdat ze beter ingedeeld en meer overzichtelijk zijn
 
Laatst bewerkt:
Met android kan ik moeilijk helpen. Je zou eventueel een latere versie van Inputstream kunnen kiezen die wel beschikbaar is.

Het live terugspoelen zou in principe moeten gaan, maar ik weet niet hoe dit werkt in Kodi. Ik vermoed dat dit ook een feature in Inputstream zal zijn. De addon regelt eigenlijk enkel de authenticatie en informatie over de stream, en geeft vervolgens dit door aan inputstream.adaptive. Die regelt dan alles voor het afspelen.

Hoe werkt dat bij retrospect? Kan je na het starten van de stream direct terugspelen?
 
  • Like
Reacties: Dominique DB
Ja, in retrospect kan je direct na het starten van een stream 15min terugspoelen, erg fijn om om bv om 19.10u de tv aan te zetten en even naar het begin van het journaal terug te spoelen
 
Ja, in retrospect kan je direct na het starten van een stream 15min terugspoelen, erg fijn om om bv om 19.10u de tv aan te zetten en even naar het begin van het journaal terug te spoelen
Dat kan via de Android app ook dacht ik, maak zeker maar een issue aan op de GitHub, Dan kijk ik er later wel eens naar wat mogelijk is!
 
  • Like
Reacties: Dominique DB

De Inputstream adaptive 2.4.2 heb ik ondertussen geïnstalleerd en nu werken ook in leia de livestreams.
Maar films beginnen nog steeds niet bij het begin. En in de kodi19 nightly beginnen films wel gewoon bij het begin
 
Gisteren Retrospect geïnstalleerd. Wanneer ik iets wil open doen bij VIER, vraagt hij om een pincode.

Hoe en waar kan ik die vinden?
 

De Inputstream adaptive 2.4.2 heb ik ondertussen geïnstalleerd en nu werken ook in leia de livestreams.
Maar films beginnen nog steeds niet bij het begin. En in de kodi19 nightly beginnen films wel gewoon bij het begin
Die versies zijn altijd 2.4.2 of 2.4.0, is best verwarrend vind ik. Normaal zouden zowel het starten van het begin als de crash van live tv moeten gefixt zijn rond zowat dezelfde periode. Kan je opgeven van welke datum je een release hebt? Dat is niet duidelijk uit je linkje.

Krijg je hetzelfde resultaat met een andere build?
 
Ik had de leia versie van 6 december, en heb net ook 5 dec, 2 sept getest en ook 2.3.22 van 21 augustus. Allemaal beginnen films niet in het begin.
 
Ik had de leia versie van 6 december, en heb net ook 5 dec, 2 sept getest en ook 2.3.22 van 21 augustus. Allemaal beginnen films niet in het begin.
Ah, ja. Vergat te vermelden. Je moet de master branch hebben. In de Leila branch zit er geen periods support die je nodig hebt (en heb de indruk dat ze het niet willen backporten).

Met een versie van rond december zit je goed als ik me herinner.
 
  • Like
Reacties: Dominique DB