Vtm go addon

Maar de wil niet installeren op leia
You must be registered for see images attach
 
Maar de wil niet installeren op leia
You must be registered for see images attach
Ook die van december?

Op de pc versie werkt die wel, dus dan weet ik helaas niet wat het probleem is...

Nuja, op Android zou ik zelf wel de officiële app gebruiken, soms stottert te stream wat vlak na een reclameblok.
 
Die van december vind ik niet, weet ook niet echt waar te zoeken. Maar in kodi 19 werkt de addon gewoon prima dus doe ik het voorlopig wel zo.

Ook stievie werkt nog prima in retrospect dus ook in kodi leia kan men nu nog vtm kijken op een android toestel.

En tegen dat kodi 19 met een stable release komt zullen ook andere addon (oa. zdf) waarschijnlijk wel werken.


Ik vind het fijner alles in kodi te doen dan 5 losse apps te gebruiken. Ook voor enkele kennissen heb ik kodi geïnstalleerd met bladwijzers naar de livestreams en hun favoriete programma's en epg via tv guide fullscreen, en dat is unaniem positief ontvangen.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Reacties: Inlog
Die van december vind ik niet, weet ook niet echt waar te zoeken. Maar in kodi 19 werkt de addon gewoon prima dus doe ik het voorlopig wel zo.

Ook stievie werkt nog prima in retrospect dus ook in kodi leia kan men nu nog vtm kijken op een android toestel.

En tegen dat kodi 19 met een stable release komt zullen ook andere addon (oa. zdf) waarschijnlijk wel werken.


Ik vind het fijner alles in kodi te doen dan 5 losse apps te gebruiken. Ook voor enkele kennissen heb ik kodi geïnstalleerd met bladwijzers naar de livestreams en hun favoriete programma's en epg via tv guide fullscreen, en dat is unaniem positief ontvangen.


versie 2.4.0 van inputstream.adaptive werkt prima in Kodi Leia
 
Van de github pagina van peak3d, daar staan de verschillende releases
@Henk31 , zou je me een link willen sturen van de github pagina met de Inputstream adaptive die jij hebt kunnen installeren in android, en waarmee films in de vtmgo adddon wel bij het begin beginnen.
Ik vind het niet, bij krijg ik in kodi de melding failed to install add-on from zip file.
 
Stievie binnen retrospect werkt bij mij niet meer.

Maar ik heb gisteren de nieuwste leia nightly gedownload en nu werkt de vtm go addon perfect.

Het is dus niet meer nodig om kodi 19 te gebruiken.
 
Klopt! Deze is normaal gezien op elk platform beschikbaar, met uitzondering van osmc, waar deze binnen een paar dagen ook beschikbaar zou moeten zijn.

De volgende stap is om de addon in de officiele kodi repository te krijgen, zodat het eenvoudiger is om deze te installeren.
 
  • Like
Reacties: Dominique DB
Ik heb zonet kodi 18.5 uit de PlayStore geïnstalleerd op een android telefoon, standaard zit er inputstream.adaptive 2.4.2, en laat zich niet updaten.
You must be registered for see images attach

Als ik de inputstream.adaptive van 25 februari zelf download en installeer van zip werkt vtm go prima.

Maar .....

Heb ook even op gekeken en kodi 18.6 heeft gisteren een release gekregen, even geïnstalleerd en die heeft wel adaptive.input 2.4.3, en dus werkt vtm go direct goed. Over enkele dagen zal 18.6 ook wel in de PlayStore staan
 
Vanaf vandaag is versie 1.0.0 beschikbaar in de Kodi repository.

Er is ook een FB pagina om op de hoogte te blijven van nieuwe updates.

 
  • Geweldig
Reacties: Dominique DB
Gisterenavond heb ik 1.0.1 gereleased, omdat VTM GO iets had aangepast in hun API. Als je de versie uit de repository van Kodi hebt geïnstalleerd zou je normaal gezien gewoon een update moeten krijgen.
Ik ondervind veel problemen met de vtm go binnen Kodi 18.6. Bij bepaalde series valt ineens de ondertiteling weg en is dan terug na het heropstarten van die bepaalde aflevering. Ook valt het beeld weg telkens een reclameblok begint. Ik draai Kodi 18.6 op een Beelink gt1 ultimate met Android 7.1 zou het hiermee kunnen te maken hebben?
Is er iemand op dit forum die ook een Beelink gt1 Ultimate heeft en de app zou kunnen installeren om even te testen?

mvg,
 
Laatst bewerkt:
Ik ondervind veel problemen met de vtm go binnen Kodi 18.6. ......
Heb je de vtmgo addon uit de kodi repo? En auto updates aan? Dus 1.0.1. Want met vorige versies had ik de problemen die je opnoemt ook, maar nu met 1.0.1 niet meer.
Ik heb geen beelink dus kan ik niet testen of dat iets er mee te maken heeft
 
Heb je de vtmgo addon uit de kodi repo? En auto updates aan? Dus 1.0.1. Want met vorige versies had ik de problemen die je opnoemt ook, maar nu met 1.0.1 niet meer.
Ik heb geen beelink dus kan ik niet testen of dat iets er mee te maken heeft
Ik heb inderdaad de app uit de kodi repository 1.0.1 erop staan, heb de updates op automatisch staan die ga ik nu afzetten.Ik probeer van alles want op de laptop werkt deze app vanzelf in Kodi...
Heb je deze ook op een androidplayer installed en aangesloten op tv ,zo ja hoe staan bij jou de instellingen van de Inputstream Adaptive?
 
Laatst bewerkt:
You must be registered for see images attach

Ik gebruik de vtm go addon op m'n telefoon, xiaomi mi box en fire TV stick 4k. De Inputstream adaptive instellingen staan op standaard.

Probeer anders eens de addon te verwijderen en terug te installeren. Of kodi volledig verwijderen en terug installeren.
 
You must be registered for see images attach

Ik gebruik de vtm go addon op m'n telefoon, xiaomi mi box en fire TV stick 4k. De Inputstream adaptive instellingen staan op standaard.

Probeer anders eens de addon te verwijderen en terug te installeren. Of kodi volledig verwijderen en terug installeren.
Werkt de app op de Xiaomi mi box?