VTMGO addon in kodi

Ik zou gewoon iedereen willen bedanken die zich inzet voor de vtmgo kodi addon. En zeker de programmeur(s) die de laatste addon geschreven heeft. Nu zijn de reklameblokken zelfs weg. Zalig.
 
Ik zou gewoon iedereen willen bedanken die zich inzet voor de vtmgo kodi addon. En zeker de programmeur(s) die de laatste addon geschreven heeft. Nu zijn de reklameblokken zelfs weg. Zalig.
Je kan de ontwikkelaar van de addon een koffie trakteren,
 
Hallo, ik weer.
Sinds vannacht kan ik mijn vtmgo niet meer opstarten, ik krijg telkens fout

onbekende fout bij inloggen:HTTP 406

mijn versie van vtmgo is 1.2.10+matrix 1
mijn windows is windows7 ultimate
 
Hallo, ik weer.
Sinds vannacht kan ik mijn vtmgo niet meer opstarten, ik krijg telkens fout

onbekende fout bij inloggen:HTTP 406

mijn versie van vtmgo is 1.2.10+matrix 1
mijn windows is windows7 ultimate
Ja, ook hier dezelfde melding, op github is deze foutmelding ook al gemeld. Ze zullen bij vtm weer iets veranderd aan de app, de addon zal wel aangepast worden, we moeten geduld hebben
 
  • Like
Reacties: cometoluc
michaelarnauts schrijft op Github:
This might be the end of it. DPG Media implemented some security measures that doesn't allow us to login anymore from Kodi.

VTM wilt dat je kijkt via hun app of hun website, zodat ze hun reclame door uw strot kunnen rammen.
 
michaelarnauts schrijft op Github:


VTM wilt dat je kijkt via hun app of hun website, zodat ze hun reclame door uw strot kunnen rammen.
Ik heb net geupdate met de zip die michaelarnauts op github gepost heeft, en het werkt wel weer
 
  • Like
Reacties: cometoluc
Ik heb ook even getest op mijn telefoon, en nieuwe installaties van de vtmgo addon kunnen inderdaad niet inloggen.

Oude installaties kun je wel updaten met de zip.
 
  • Like
Reacties: cometoluc
Ik heb ook even getest op mijn telefoon, en nieuwe installaties van de vtmgo addon kunnen inderdaad niet inloggen.

Oude installaties kun je wel updaten met de zip.
Klein vraagje? Als men dan een oudere versie moet verwijderen en een nieuwe installeren werkt het dan totaal niet meer, louter informatieve vraag en kan ik dan niet beter automatische update uitschakelen bij de addon?
 
Klein vraagje? Als men dan een oudere versie moet verwijderen en een nieuwe installeren werkt het dan totaal niet meer, louter informatieve vraag en kan ik dan niet beter automatische update uitschakelen bij de addon?
Ik gok dat als je de addon verwijderd en dan opnieuw installeert dat het dan inderdaad niet meer werkt. Maar dat heeft toch niets te maken met de automatische updates, na de update werkt de addon wel nog, enkel een nieuwe installatie werkt niet
Post automatically merged:

Voor nieuwe installaties is er ook al een methode
 
  • Like
Reacties: cometoluc
Ik gok dat als je de addon verwijderd en dan opnieuw installeert dat het dan inderdaad niet meer werkt. Maar dat heeft toch niets te maken met de automatische updates, na de update werkt de addon wel nog, enkel een nieuwe installatie werkt niet
Post automatically merged:

Voor nieuwe installaties is er ook al een methode
Bedankt voor de uitleg.
 
  • Like
Reacties: Dominique DB
Hallo,

waarom zijn er 2 zip files ? Ik heb het eerste gebruikt en alles werkte terug, moet ik die tweede zip ook installeren aub?




 
Hallo,

waarom zijn er 2 zip files ? Ik heb het eerste gebruikt en alles werkte terug, moet ik die tweede zip ook installeren aub?




Die waar matrix bij staat is voor kodi 19 matrix. Die andere voor voor oudere versies van kodi.
Niet elke add-on ontwikkelaar doet nog de moeite om meerdere versies te ondersteunen, hier doen ze het wel nog.
 
uit de repo gehaald maar blijft aangeven dat de login fout is alhoewel ik 100 % zeker ben van de juiste login. Op de laptop is er geen probleem met de login.
 
uit de repo gehaald maar blijft aangeven dat de login fout is alhoewel ik 100 % zeker ben van de juiste login. Op de laptop is er geen probleem met de login.
Oude installaties waar je al ingelogd was kun je wel updaten, maar voor nieuwe installaties moet je het inlogtoken zelf ingeven in de add-on.
Op github wordt beschreven hoe je het inlogtoken van de vtmgo website kan krijgen op pc.